vrijdag 30 september 2016

Merry Christmas!


 Kimya  verkoopt zoveel leuke kerst en winter spulletjes en die heb ik nu eens verwerkt op de Dutch Doobadoo lantaarn.
Ik heb de basis uit kraft karton gesneden en de raampjes zijn  van mica. De lantaarn zelf is beplakt met design papier van Studio Light- frozen forest. In de lantaarn heb ik wat decoratiemateriaal geplakt met het lijm pistool en daar de rendieren in gezet. Op de foto niet te zien maar ook wat sneeuwballetjes, paddenstoeltje en dennenappeltjes in geplakt.
Bij de action heb ik de boomstam gekocht en die dicht geplakt en daar de lantaarn op vast gezet.
Weer decoratiemateriaal eromheen gedaan en daar in de hulstblaadjes, besjes strikje belletjes, denneappeltjes en sneeuwbolletjes ook weer in verwerkt. Ook heb ik her en der wat 'sneeuw' aangebracht  met de foamball-clay.
Tegen de boomstam nog wat vilten sneeuwvlokken gedaan net een rode balletjes in het centrum die ik doormidden heb gesneden.

Op de lantaarn pronkt de geweldige kerst roos van Marianne Design , die vind ik het super gaaf. In combi met de studio light tekst en andere stansjes van Marianne is het zo weer een leuk weg gevertje geworden!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten