maandag 30 januari 2017

Klembord in zee-thema


Goedemorgen allemaal,

Weer een creatie van mijn hand en deze keer is het een klembord geworden, ik heb hem deze keer in een zee thema gemaakt.


Ik heb het klembord eerst met gesso een basis-laag gegeven, daarna met een mask en pasta de bubbels gemaakt.
Vervolgens heb ik het klembord geverfd met een aqua kleur, en daarna de bubbels een highlight gegeven met inka gold platinum.


Om het klembord heb ik jute met een soort visgraad geplakt, in de hoek visnet met daarin een flesje en in het flesje een chit-chat stickertje, ook wat parels, pailletten en knoopjes gebruikt.


Hier een kraftrietje als een soort paal met twee teksten erop.


Aan de klem een mooie strik met een kraftlabel eraan en een strikje daarop.


En dit was hem dan weer ik hoop dat jullie het weer mooi vinden en ben natuurlijk benieuwd naar jullie reacties!!

Lieve groetjes,

Sandra 

1 opmerking:

  1. Goedemorgen....
    Wauw... wat is dit leuk gemaakt!!! Heb even rustig zitten kijken en lezen...moet dus maar eens aan de pasta, mask ed want dit vind ik zooo leuk gemaakt.... en die knoopjes zo schattig.. heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen