dinsdag 24 januari 2017

Kaart met Pion Design



Op mijn Facebook groep Tiets' Creatieve Wereld  heb ik gisteren een SOL gegeven. Dit is eigenlijk net zoiets als onze Scrap en Bep maar dan zonder basis setje en met artikelen die iedereen gewoon in huis heeft.
Veel leden doen mee met de kerst actie daar die inhoudt dat ze elke maand 2 kerst en/of winterkaartjes moeten plaatsen. En om ze op weg te helpen heb ik een kaart uitgewerkt en aan de hand van maten en hints hebben ze gisteravond ook deze kaart gemaakt maar dan naar eigen idee.

Ik heb het schitterende papier van Pion Design - greetings form the North Pole  gebruikt Dit is sinds gisteren ook bij ons verkrijgbaar!!
 Bovenaan de kaart een nieuwe stans van Marianne design ( met een organzalintje erdoorheen gestrikt)  en achter het plaatje 1 van Joy! Crafts.
Om wat meer kleur te krijgen heb ik als basis kraft en creme cardstock gebruikt en ook een stukje ribbelkarton.
Het lint aan de zijkant is organzalint met daarin sneeuwvlokken verwerkt.
Het plaatje is van Syta van Gelderen en daar heb ik nog wat kaaslinnen omheen geplakt.
Ook 1 van de nieuwste doily's van Kimya heb ik gebruikt.

Natuurlijk het geheel afgewerkt mt een bloementoef en en hulst takjes.
Als laatste om het echt winters te maken heb ik met gesso  de kaart her en der ingesmeerd  zodat het een sneeuw effect krijgt en op de kaart zelf wat kleine sneeuwballetjes.

photo Signature Tiets_zpscry3brdj.gif

Zakje sneeuwbolletjes 2-3 gram wit 3 mm bolletjes  TOTAALSET PION Greetings from the North Pole, 30,5 x 30,5 cm, 13 vel

Marianne D Creatable Classic border LR0455 7x19cm Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd Joy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen
Kraft Karton/papier A4 21 x 29.7 cm 25 vel Bloemen creme/ivory circa 15 mm, 15 stuks 
Lint organza snowflake creme 25 mm x 1 meter Shining organza, wit 15 mm x 5 meter 







3 opmerkingen: