zaterdag 8 juli 2017

A pirate's adventure

Hoi allemaal,

Vandaag een stoere Piraten meiden kaart, tja waarom altijd alleen voor de jongens, meiden zijn ook stoer.
En dat bewijst deze leuke dame, dit is een digi van SomeOddGirl Pirate Dakota heet ze.

Kimya verkoopt super leuk design papier en ook die van Scrapberry's, deze lijn die ik op de kaart heb gebruikt is van Scrapberry's en heet "The Pirates Treasure", je heb deze in een paperpad van 15 x 15 cm en je heb de grote vellen of pakket van 30,5 x 30,5 cm.


Ik heb een witte cardstock kaart gebruikt daarop een vel rode cardstock en verder met designpapier bewerkt.

De gave palmbomen zijn van Yvonne Creations.
De kokos noten zijn de gouden sneeuwballetjes, ik heb ze door de midden geknipt en ze op de plek waar de kokos noten horen te zitten geplakt.


Een Piraten vlag hoort erbij , stans uit eigen voorraad gebruikt en de mast van de vlag is een stoere piraten /halloween rietje.
Langs het afdrukje wat zwarte tule geplakt.


Wiebeloogjes op kleine beestjes doen het zo leuk, dus ook op deze meeuw en de krab (die graag wil knijpen in de meeuw zijn vleugels) geplakt.


De wiebeloogjes zijn in verschillende maten verkrijgbaar.


Kimya verkoopt ook die mooie plak parels, er zijn hier ook verschillende in te koop.
Ik had gekozen voor de wat olie glans look.
De kaart heb ik nog verder bewerkt met de Nuvo pearl drops, geeft net dat extra glansje.

Hoop dat jullie het weer een leuke post vonden en tot snel maar weer.

XX Christa

1 opmerking: