woensdag 12 juli 2017

Voor de juffies


Vandaag even een snel cadeautje...


Nouja snel... met wat geduld dat wel. Maar niet zo spectaculair uitgebreid.
Maar minder is meer, althans zo had ik dat geleerd op school in de bloemenwereld. 
Maar voor de kleine meid moesten er 2 juffen kadootjes komen. 
Ik heb 2 weckpotjes gevuld met zuurtjes in tropische smaak.


Daaraan heb ik een label gehangen welke ik heb gemaakt met de fusetool. Deze heb ik sinds kort in mijn bezit. Wat een leuk apparaat is dat! Daar kan ik wel dikke matties mee worden hoor.
Maar ik heb dus een label gemaakt met de fuse. Deze heb ik gevuld met zand.
Op een sheet heb ik een tekst gestempeld en deze erin gedaan. Deze bleef nl niet op de hoes zitten want die is erg glad. In de stempelset zit ook een leuke stans. Ik heb de "dikke" versie gebruikt, en daarop met de "dunne" versie gestempeld met versamagic. Mooi spul is dat. 


Op een stukje wit glad papier heb ik met de versaMagic en een mask zitten kliederen. En tadaa daar was de zon. Ik heb 3 kleurtjes gebruikt. 
Aan het label vastgeplakt en een eyelet doorheen geslagen. Dit wilde niet meteen, want ik wilde niet te hard slaan.... Sorry nog voor de buren, het was inmiddels al 10 uur 's avonds. Maar het moest af!! Sorry dus. haha.


Op de bovenkant nog wat leuke houten slippertjes geplakt met daarbij een zeesterretje. 
Altijd zomers en leuk!!!


Een leuk geel-wit touwtje eraan en op het deksel van de pot nog een sticker voor de juffies. 


Ik zeg....


Zonnige vakantie groetjes, van mij voor jou!!! 
Liefs, xx 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten