donderdag 27 juli 2017

De liefste papa

Deze keer een jute zak met een kraft envelopje op mijn blog.
Deze heb ik gemaakt voor mijn vader. Hij is zaterdag jarig... aahhh nu ziet hij het al... Of niet, want denk niet dat hij op mijn blog kijkt... weet hij helemaal niet te vinden hahaha. 


Ik heb dus een jute zak gevuld met goede chocolaatjes voor je gebit... hoop dat alles blijft zitten bij
hem hihihi. 


Voor de oplettende kijker....  Het zakje wat ik heb gebruikt komt wel bij Kimya vandaan, maar momenteel staat er een andere tekst op gedrukt. Maar die is ook heel leuk om weg te geven... of om zelf te houden. 


Ik heb aan het jute zakje een kraft envelopje geknoopt. Deze heb ik uiteraard gepimpt met leuke spulletjes welke allemaal ( op het papier na dan, die komt uit een blok van de action) bij Kimya vandaan komen.


Ik heb het flopje dus beplakt met papier, in een leuke jute print. Daarop zit een cirkel gesneden met een crealies XXL mal. Hierop zit een stuk cotton mesh geplakt. Aan de linkerkant zit een stukje blauw Oceania. 


Daarover heen zit een stuk Corda Jute, gaaf spul is dat!! Lekker stoer!! Daarop heb ik de NIEUWSTE bindertjes geplakt, hele gave blauwe!! 


Ook zit er nog een bottle cap op met daarin een handmade knoopje en een strikje ernaast. 


Een stukje filmstrip en recht in de hoek een leuk houten vlaggenlijntje. Hierop heb ik met VersaMagic "PAP" gestempeld. 


De achterkant van het vlopje heb ik simpel gehouden en alleen beplakt met papier. 


Erin zit een wit kaartje, met voorop een tekststempel met Versamagic. Mooie inkt vind ik dat!! Op de achterkant staat een persoonlijke tekst voor mijn vader, zijn "echte" kado!! 


Dat kaartje heb ik simpel gehouden. Je kunt het namelijk niet zo dik beplakken want dan wil hij niet meer dicht. En dat vond ik zonde. En het gaat uiteindelijk om de boodschap erin!!! 


Hier nog een foto van het envelopje wat opengeklapt is. Het is een mooi maatje. Je kunt hem dus gebruiken voor een kaartje maar ook om bv een cadeaukaart in te stoppen en leuk te verpakken. Mogelijkheden weer genoeg dus met de veelzijdige Kimya producten. 


Voor nu wens ik je weer een fijne dag met veel inspiratie. 
Veel liefs, 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten