donderdag 4 april 2019

Congratulations

Hoi allemaal,

Vandaag een gezond cadeautje!
Mijn vader was afgelopen maart jarig en hij vind tuinieren en groente kweken erg leuk.
Het ideetje had ik al maanden in mijn hoofd, om iets met tuinboontjes te doen .


Het kraft tasje heb ik van zowel aan de binnen en buitenkant eerst bekleed .
Toen dacht ik ja en nu , hoe ga ik die glazen buisjes erin zetten .
Ik heb de binnenkant beetje op gevoel opgemeten , en 1 cm rondom gerild, de hoeken in geknipt en vast gelijmd .

De gaten overgetrokken van de buisjes , TIP als je zoiets wilt maken zorg er echt voor dat het gat niet te groot is , je wilt hebben dat ze er stevig in blijven staan .


En het plateautje noem ik het even maar , vast gelijmd met een lijm pistool, gebruik een goede stevige lijm die heel hard word .


Onderaan heb ik ook een klein doosje gemaakt .
Eerst de maat overgetrokken en ongeveer 2 cm er bij gerekend , het zelfde gedaan als het andere plateautje .
Maar dan rillen op ongeveer 2 cm en ook weer vier keer inknippen , omvouwen en je heb een open doosje.

Goed vast plakken met lijm.


Ik heb een aantal keren een gras stans gebruikt , zo krijg je een leuk gras effect als je ze over elkaar plakt.


Met de digis van SomeOddGirl , de groente in het gras geplaatst , ziet er toch zo grappig uit .


De achterkant heb ik als sluiting , de klittenband rondjes gebruikt , deze zijn goed stevig .
En een leuke verjaardag- sticker achterop geplakt.


Boven aan een stempel van Craft emoticons , en de randen bewerkt met Nuvo glitters.


Wat glittertjes op de groente , daar heb ik de Nuvo pen voor gebruikt .


Helaas moet mijn vader nog even wachten met planten tis nog iets te koud , maar dat komt wel goed, verse boontjes over een aantal maanden ;) .

XX Christa



3 opmerkingen: