maandag 15 april 2019

Gefeliciteerd!

Misschien heb je mijn video over de Craftemotions Ink Spray gezien? Aan het einde van de video zie je dat ik er een kaartje mee heb gemaakt. Natuurlijk moest daar ook iets passend omheen gemaakt worden. Een kaartje hoort ergens in, toch?

Mocht je het gemist hebben, dit is de video






En even een detailfoto van de ballonnen.


Toen de envelop


 Alleen hoe maak je zo'n zakje dicht? Met een sticker of gewoon lijm.....tja.

Toen dacht ik aan de stans die ik bij Femke heb gekocht, waarvan ik eerst totaal geen idee had wat het was óf wat ik er mee moest doen. Kijk nu naar de linker stans?!


Soms heb je dat, dat je de ontwerper niet direct snapt. Nu vind ik het een geweldige stans.
Voor een sluiting van een zakje is het perfect. Kijk maar.


Voor de ontvanger maar even "trekken" erop gezet. Misschien is er wel verwarring, over hoe dit open te maken.

Wat heb ik gebruikt:



2 opmerkingen:

  1. Ahhh.... wat een super leuk idee.... ik heb die mal ook liggen..maar dit is ook weer een super leuk idee....
    En...de uitwerking met de ballonnen...en de inkt.... zeker ook heel vrolijk en leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk zoals je dat doet, lekker weer ff wat anders ook! TOP!

    BeantwoordenVerwijderen