dinsdag 7 mei 2019

Een nieuw Design team lid..Kim Verhoeven!

En we hebben er een nieuw team lid bij!
Ze stelt zich aan jullie voor:



Hoi allemaal!

Even voorstellen:
Ik ben Kim, getrouwd met Joost en heb twee zoons, van 4 en 2 jaar. Ik werk in het dagelijks leven als praktijkondersteuner GGZ. 

Ik freubel sinds een jaar of 5, aangestoken door mijn vriendinnen. Het begon bij mijn vriendin thuis en ik riep maar dat is niets voor mij.. Nou daar ben ik van terug gekomen hoor! Sindsdien is het echt de grootste verslaving die ik heb 🙈. Ik heb tegenwoordig meer freubelspul als schoenen in de kast staan en dat wil wat zeggen!

Wat ik het leukste vind om te doen is een album/doosje of andere creatie helemaal van het begin af aan op te bouwen en dan het liefst nog helemaal zelf in elkaar gezet.
Ik vind het leuk om met foto’s te werken, maar ook met teksten en plaatjes.. Eigenlijk vind ik alles wel leuk, mijn hart ligt wel bij papier 🥰

Wil je zien wat ik ooit heb gemaakt?
Dit is mijn Facebookpagina:




1 opmerking: