donderdag 16 mei 2019

Selfie time !


Hallo iedereen,

Martine hier met een blogpost. Een tijdje terug, toen het lekker weer was, waren mijn man en ik bij onze vriendin in Hoogblokland ( ligt naast Arkel.. ;)..jammer dat ze in het weekend niet open is..hihi).
Maar goed....bij de les blijven.....onze vriendin heeft een lekkere grote tuin waar altijd wel iets gedaan moet worden.... Nu was het ook zo dat er een aantal kinderen van haar waren, waaronder haar dochter met haar 2 dochtertjes. En met de jongste , Olivia ( Martine Cordelia ... jaja, ze is naar mij vernoemd !! )...maakte ik een selfie . En daaruit is dit album ontstaan, want ze wilde steeds weer op de foto !
Dus iedere keer zei ze : nu zo kijken !!


Als uitgangspunt heb ik de grote labels gebruikt, welke ik aan een ring heb gedaan. Deze labels staan dan weer in een tijdschrifthouder....en deze houder staat weer in een grote theezak...dat is leuker kado geven !


Ik heb het mooie papier gebruikt van Craft o Clock , on the couch heet het.... ik heb het venster laten zitten , dan zie je gelijk een beetje wat er in zit , wel zo leuk . Dus het was even prutsen waar ik een gat wilde stanzen in m,n designpapier . Maar het is gelukt ! Aan de bovenkant heb ik het iets open gelaten , daar heb ik 2 kleinere labels  tussen gestoken.
Dan zitten er nog die mooie bloemen op , en natuurlijk vlinders. En wat vinden jullie van die tekst? Op de labels zijn het stempels van Studio Light en onderaan weer zo'n leuk chipboard-woordje van Tim Holtz.

Aan de ring heb ik drie verschillende soorten en kleurtjes lint vast geknoopt. Groen , beige en satijn goud kleur.


Ook hier heb ik weer zo'n chipboard woordje geplakt...welke ik bewerkt heb met glossy accent.

Is toch mooi dat papier ? 


Aan de rugzijde heb ik met de crop a dile big bite een gaatje gemaakt en een eyelet er in gejast. Daar aan , of daar door heb ik 2 labeltjes gestoken , er zit elastiek  aan, dus makkelijk te knopen aan de binnenkant zodat ze blijven hangen.



Ook de achterkant heb ik niet vergeten....daar moet natuurlijk een handmade sticker op.



Hier dan het eerste label... ik heb hier een klein glazen flesje gehangen waar ik wat geel glitterpoeder in heb gedaan. Ik heb het kraft hartje bewerkt met kleurloze embossingpoeder, daar gaat ie lekker een beetje van glimmen .
Ik heb de foto's bij het Kruidvat laten ontwikkelen...bij het apparaat. Daaroverheen heb ik , met de mal van Duchdoobadoo, de polaroid geplakt. De teksten ( stickers) zijn van Tim Holtz . Achter iedere foto zit een stukje kaasdoek welke ik eerst met goudkleurige inkt (spray) heb bewerkt .
Dan nog een stukje fijn ribbelkarton en een stukje filmrol .




Ik heb toch ook mini tekstjes van Joy gebruikt....ik geloof dat er nog moeilijk aan te komen is maar wilde ze toch gebruiken... Trouwens...ik heb ze op die leuke witte mini labeltjes geplakt .







Hier heb ik nog een kleine pocket gemaakt waar dat leuke labeltje in past . Er staat nog niks op...dat hoeven jullie niet te weten...hihihi




Dan hieronder die leuke tekst.... het is van chipboard en van Scrapiniec en ik heb het bewerkt met groene embossingpoeder . 

Ik vond die tekst zò passend...



De achterkant van het 'album' , met natuurlijk ook zo'n sticker..
O ja , om ieder gaatje van de labels heb ik een ander kleurtje rondje geplakt met deze leuke pons .



Achterkant van de verpakking....ook weer een leuke sticker er op....
Zomaar...een kadootje...


Dan hier drie foto's van dichtbij....


Om ieder labelgaatje zit ook een stukje lint waar ik dan nog weer een strik van jute touw heb gedaan .


Kijk , hier glittert die glossy accent goed en zie je ook dat ik in de bloemen een parel heb geplakt .
O ja... achter het woord zit nog een stukje ronde slinger .


Dit was hem....ik heb er met plezier aan gewerkt en ik denk dat zij hem heel leuk gaat vinden,
Nu moet ik alleen voor de andere dochter òòk een album maken, dat geloof ik vast ! Hahaha


Daar moeten jullie dan nog even op wachten...moet ook nog gaan bedenken wat voor foto's ik ga schieten....

Tot gauw en de lieve groeten van mij...


1 opmerking: