woensdag 3 juli 2019

Feeling Christmassy!


Zoals velen wel weten ben ik het hele jaar bezig met kerst...  maar ik weet ook dat sommigen dit vooral in de zomermaanden erg moeilijk vinden. Daarom heb ik besloten een handje te helpen.
Ik ga zo nu en dan een kleine workshop maken en die voor jullie beschikbaar stellen.
Deze week krijg je bij aankoop vanaf 20 euro (excl aanbiedingen en verzendkosten) een basis setje bij je bestelling zodat je onderstaand project kunt maken.
Vergeet niet om na je bestelling ook dit setje aan te vinken!

Na zondag 7 juli gaan de setjes in de verkoop voor 3,50.









  Natuurlijk hoef je niet het project in kerst te maken, want tijdens het maken van deze, kwam ik erachter dat dit ook wel een erg leuk juffen en meester cadeautje kan worden! En die tijd komt er weer aan!

                                  Veel plezier met het maken van dit Christmassy project! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten