maandag 22 juli 2019

Har-Monique-Map...

Deze keer mag ik jullie weer verblijden met een nieuwe blogpost. Ik heb een soort harmonica-map gemaakt van restjes die ik nog vond. Ik had van het clubdag-project nog 4 stukjes suikerzak liggen. Ik had ze in mijn hand en ineens popte dit idee in mijn hoofd.


Een map met vakken waarin je mooie grote kaarten kunt stoppen. Op die kaarten kun je dan foto's plakken. Ik heb er deze keer plaatjes opgeplakt die bij de papierlijn horen. Ik heb Maja Celebration gebruikt voor dit project. Ook dat vond ik nog in mijn kast.... Wie wat bewaard die heeft wat....haha...

Op dit moment loopt er een toffe actie op Kimya.nl. Als je voor 20 euro spulletjes koopt dan kun je een gratis pakketje van dit project krijgen. Hierin zitten alle  benodigdheden én een werkbeschrijving om de basis te maken. Hoe leuk is dat? Bestel de Har-Monique-Map hier. 

Hieronder show ik jullie de kaarten die in mijn map zitten. Ik heb er met behulp van het envelope-punch-board tags aangemaakt. Een leuk gezicht én superhandig!








Als sluiting van de map heb ik gebruik gemaakt van twee bulldog-klemmen. Ik heb ze met een kettinkje aan elkaar gemaakt. Een stukje tule erdoor en je hebt gelijk een leuke versiering. 



Ik hoop dat jullie nu natuurlijk allemaal de Har-Monique-Map gaan bestellen. En dan natuurlijk showen hé!! Veel plezier met het maken ervan. 

Fijn dat ik je weer mocht inspireren via deze blog. Laat je weten wat je ervan vindt?

Liefs,

4 opmerkingen: