donderdag 20 februari 2020

Happy birthday in the box!

Hoi lieve mensen,
Vandaag weer een blog van mijn handen. Een happy birthday in the box.
Klinkt als een feestje toch?
Dat heb ik er ook van gemaakt. En geloof mij, het was een feestje om te maken ook.
Ik heb een brievenbusdoosje gevuld met cake, kaarsjes, ballonnen, confetti, rietjes en spikkels voor op de taart.


Ik heb het brievenbus doosjes binnenste buiten in elkaar gezet. De witte binnenkant heb ik beplakt met designpapier. In het deksel heb ik 3 slingers opgehangen. Dit zijn 3 jute touwtjes met daaraan geponste rondjes. Hierop heb ik gestempeld met de typewriter keys stempels. 


In het doosje heb ik diverse dingen gestopt. Als eerst 2 cakejes. Hieromheen heb ik een wikkel gemaakt van cardstock en daarop designpapier.
Hierop zit een curly pin, bloemen met een Nuvo drops hartje, een labeltje met een tekst erop gestempeld. En niet te vergeten, wat organzalint met een hip hip hooray lintje. Tof he!!



Ook heb ik een buisje gevuld met eetbare parels. Hieraan zit ook weer dezelfde lintjes, een labeltje en een bloemetje.



In een zakje heb ik een paar rietjes gedaan, want op een feestje hoort ook een drankje he!!
Ook weer met dezelfde lintjes, labeltje en een bloem. Zo wordt alles één geheel.


En natuurlijk hoort er op de taart/cake een berg kaarsjes! Nou ook daarvoor is gezorgd. Deze zijn ook in een zakje gestopt. Met hetzelfde deco als op de andere zakjes.


Dit alles heb ik dus in het brievenbusdoosje gedaan en een flinke hand vol confetti erbij gestopt. Sorry Anja, voor de rommel. 




Dit is het weer voor deze keer. Ik hoop dat je het een leuke post vond. En geloof me, het is een feestje om te maken. Dus in plaats van een kaartje is het ook heel leuk om eens zoiets te versturen. 
Tot de volgende!! 

Liefs, 

3 opmerkingen: