maandag 17 februari 2020

Ster album

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te tonen. Tijdens de zomervakantie deden mijn vriend en ik een uitstapje naar Bokrijk. Dit is een leuk park in BelgiĆ« waar je teruggaat in de tijd.  Honden zijn hier toegelaten waardoor het voor ons ideaal is om een dagje te gaan wandelen. De foto's van deze uitstap had ik nog niet in een albumpje verwerkt en dat werd nu wel eens tijd.

Ik gebruikte loonzakjes en maakte er dit leuke steralbum mee. Je kan hem zowel dicht als open op de kast plaatsen. Je kan het albumpje dichtknopen met de lintjes aan de zijkant. Ook als je het open plaatst, kan je de lintjes vastknopen. Ik koos voor de geweldige collectie 'Celebration' van Maja design om aan de slag te gaan.







Op de voorzijde gebruikte ik leuke houten lettertjes om mijn albumpje een titel te geven. Deze letters gaf ik een kleurtje met zwarte distress inkt. Ook enkele enamel dots zijn steeds een leuk detail.


Aangezien ik dol ben op rietjes verwerkte ik deze bij mijn foto.  


Je kan het albumpje als ster open op de kast plaatsen. Zo is het niet enkel een fotoalbum, maar ook een leuk decoratiestuk.

Hou je vast voor veel foto's van de binnenzijde!


Op de eerste pagina verwerkte ik een leuke doilie van crealies. Ook op de foto zie je hier een hoekje van. De tag aan de linkerzijde al je uit de pocket met een stukje kant. Voor ieder zakje maakte ik een tag. Ook hierop kunnen foto's of teksten verwerkt worden. Voor deze tags gebruikte ik het tab punch board van We R memory keepers.





Op de tweede pagina verwerkte ik het blauwe papier uit de collectie 'Celebration' van Maja design.  Deze geweldige houten tekst past perfect bij deze foto! De hartjes op de foto is een mal van Crealies.





Ons Cookie is dol op water! Toen ze een grote drinkbak zag dacht ze meteen dat ze mocht gaan zwemmen. Naar een voorbeeldje van mijn geweldige DT-collega's plaatste ik een leuk tekstje op deze papieren guirlande.






Even poseren voor de foto hoort er natuurlijk ook bij.
Op de linkerpagina gebruikte ik een doorschijnend loonzakje om een tag in te stoppen.
Op de rechterpagina gebruikte ik dan weer een leuk kraft hartje.  





'Huisdieren zijn je beste maatjes. Dat is wel duidelijk bij het zien van deze foto's. Ook op deze pagina zie je de doilie van Crealies terugkomen. De tekst stempelde ik met Versafine inkt om nadien af te werken met embossing poeder.





 

Wat was dit weer een leuk project om te maken! Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren.

Creatieve groetjes

  

3 opmerkingen: