maandag 27 april 2020

Loaded envelopbag

Hoi allemaal,

Een hele goedemorgen op deze bijzonder mooie Koningsdag!
Het is een hele rare situatie natuurlijk met alle maatregelen die besloten zijn, maar ik probeer er in ieder geval het beste van te maken. 
Ik hoop dat het weer ons ook goed gezind is!
Wat gaat de dag jullie brengen?
Hebben jullie iets leuks op de planning staan?
Sowieso deze blogpost even lezen, dat is al een heel goed begin van de dag! 😉

Ik heb een loaded envelopbag gemaakt. 
Een loaded envelop, alleen dan van een kraft tasje met daarop een klein bruin vlak zakje van 7 x 12 cm en een bruin vlak zakje van 10 x 15 cm. 
Deze heb ik alleen aan de buitenzijden vastgeplakt, zodat het ook een pocket werd. 
Het papier dat ik gebruikt heb is 'Atelier' van Stamperia.


Ik heb hier een doily gebruikt, washi tape van Studio Light uit de Essentials lijn. Deze washi tape heeft allemaal leuke tekstjes erop. Ik heb hier 3 verschillende teksten onder elkaar geplakt met daarin tussen een bindertje met de tekst 'Especially for you'. 
Ik heb een strik gelegd in een stuk 'Nastro Frederik-lint' in de kleur donkerblauw, een zijde-achtig lintje met een kleine sparkle erin. De randpons waar mijn handtekening doorheen staat is de 'Doily Edge' van Vaessen Creative. 



Ik heb diverse spulletjes uit de Kimya webshop in een pp vlak zakje met plakstrook gestopt. Je ziet diverse kleuren pailletten, diverse etiketten, bindertjes met de tekst 'Especially for you', doilies en een heleboel lintjes uit de grote Kimya Linten uitverkoop die afgelopen jaar was. Ik heb hier een strook designpapier op geplakt, zodat het een geheel wordt. 




Ik heb uit het designpapier een paspop en een label uitgeknipt.
De paspop heb ik op een bruin kraft rietje geplakt en daarom heen heb ik een wit organzalintje gestrikt.
De label heb ik met bruin/zwart koord omwikkeld.
Ik heb dan nog een doily zelf gemaakt, ik heb een hele oude Joy stans uitgestanst en deze tot een doily gevouwen, een houten knoop met een touwtje erdoor en klaar is Kim. 😉
Het geheel heb ik op een bruin rietje met stippen geplakt en daarop twee strikjes gemaakt, een met wit organza lint en een stuk 'Nastro Frederik-lint' in de kleur donkerblauw.

       
Dit is een soort papieren klos die ik uit het designpapier geknipt heb.
Ik heb er alleen mijn eigen handtekening op geplakt.


De achterkant van het krafttasje heb ik beplakt met een blokbodemzak.
Die heb ik gepimpt met het designpapier. Ik heb een soort blaadje van het designpapier uitgeknipt en daar een stukje tekst opgeschreven. 



In de blokbodemzak heb ik twee vlakke pp zakjes gestopt met een presentje welke ik nog in mijn bezit had. Hier weer een strook designpapier op geplakt en je hebt weer een mooi ingepakt geheel.


In het tasje heb ik nog een scrappagina gemaakt met een foto van de ontvanger. 



Ik heb een rechthoekig stuk krafpapier gesneden en deze gepimpt met verschillende lagen designpapier, een doily en een stukje wit organza lint. Ik heb er ook een soort van toefje opgemaakt met rietje en jute bloemetjes. 



Hier is een close-up van het toefje. Twee stukjes van rietje bij elkaar geknoopt met een soort krafttouw en erom heen dan wat jute bloemetjes. Dit geeft wat extra dimensie aan de pagina. 


Dit was mijn creatie die ik gemaakt heb.
Laat je me even weten wat je er van vindt?

Een hele fijne dag vandaag!!

Tot de volgende..

Liefs,

4 opmerkingen: