maandag 7 december 2020

December Tag, de aller-allerlaatste.

 Hallo,


Wat gezellig dat je weer even komt kijken op het Kimya blog.
Vandaag laat ik jullie de aller-allerlaatste tag zien. En die mocht ik maken voor december.
Hierna volgen er geen tags meer, dus ik wilde er een mooie van maken.
Het onderwerp was: Over the Top.
Het filmpje is te zien op ons YouTube kanaal.

Het bakje en het albumpje zijn allebei gemaakt van labels.
Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Craft O'Clock en heet Frosty Sparking.
Ik heb diverse stempeltjes van Gummiapan gebruikt. De tekststempeltjes zijn speciaal voor Kimya gemaakt en ontworpen door onze eigen Monique.

Verder nog mooie organza lintjes en heel veel pareltjes. Achter de stempeltjes heb ik ook nog een stukje jute kant gedaan en wat doilies. Wat mooie bloemen van Florella mochten niet ontbreken.
Op de rug van het album heb ik nog mooie grote parels met diamanten geplakt.
En om de leuke sneeuwpoppen van Gummiapan ook echt in de sneeuw te zetten, heb ik wat fluffy stuff van Cosmic Shimmer aangebracht.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.















Heel veel liefs en tot de volgende keer.

Yvonne


1 opmerking:


  1. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    https://luxhairshop.com/blogs/lux-hair-shop-blogs
    These contents have greatly helped me.

    BeantwoordenVerwijderen