maandag 14 december 2020

Scrap en bep 8 december 2020

 Hey hallo, eindelijk weer eens bericht van mij. Deze keer show ik jullie de Scrap en Bep van augustus 2016. Deze was ooit gemaakt, maar zonder film. En we merken dat jullie dat toch echt wel heel fijn vinden. Daarom kun je zo af en toe een oudje uit de oude doos tegenkomen welke wij dan op film zetten hoe te maken. 

Mocht je dit project ook willen maken? Het basispakket koop je hier in de webshop. 


Hieronder vind je de video met daarin de uitleg.

 Zo kun je lekker meekijken naar de uitleg en misschien wel meedoen.





Maar bij dit project horen natuurlijk ook heel veel foto's. Dus scroll lekker mee. Het is een album in een doosje wat ik je laat zien. 



Als je het geheel openklapt zie je dit. En onder de klep zit het album dan verstopt. Ik heb het beplakt met het leuke papier van Craft o'clock, Winterland. Een heerlijk frisse vrolijke lijn. En je hebt er leuke cardboardstickers bij. En er zijn lintenpakketjes bij te bestellen. 

Ook maakte ik er diverse schudgedeeltes in. Dit doe je eenvoudig met behulp van Mica en sneeuw. Leuk effect toch?







De rug van het album heb ik beplakt met een restje nepleer. Dat vond ik toch net even wat mooier afgewerkt. 



Ook hier maakte ik een klein schudkaartje. Zo leuk, met die rode vogeltjes en gebreide wantjes. 









Met wat leuke tekststempels kun je ook snel resultaat boeken. Hieronder de foto waar ik 2 tekststempels heb gebruikt. De een is van Gummiapan. De andere met Have a holly jolly christmas is van Kimya zelf. En alleen te koop bij Kimya. 







Ik hoop van harte dat je genoten hebt. En laat dit vooral weten door je reactie te posten. Ik heb er wel van genoten om te maken, en het live te maken met jullie. 

Heb een fijne dag en blijf gezond. 

Liefs, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten