maandag 21 december 2020

Verwenpakketje

  Voor mijn jarige vriendin maakte ik een verwenpakketje. Ik heb gebruik gemaakt van een kant-en-klare vouwdoos van Kimya van ongeveer 23 x 23 cm. Die heb ik alleen aan de bovenzijde beplakt met designpapier en een toefje gezelligheid. In de doos heb ik een aantal doosjes gestopt die ikzelf gemaakt heb. Als je de doos opendoet zie je niet meteen de cadeautjes omdat ik er nog een stuk zijdevloei ingedaan heb. Dat heb ik dichtgeplakt met een etiket. In de doos zitten lekkere dingetjes voor in bad. Ook maakte ik een hoesje voor een cadeau-kaart. Zo is het één geheel met allerlei leuks. De buitenzijde van de doos beplakte ik met designpapier van Prima Marketing, Rose Quartz. Al een oudere papierlijn maar nog zo mooi. Het papier wat ik in huis had was net te klein (A4) dus heb ik dat opgelost door er een ander designpapiertje naast te plakken en dat af te werken met een smal lintje. In het toefje gezelligheid zitten onder andere een doily, een klein flesje gevuld met parels zonder gat, een paar bloemen van Florella en een onwijs tof etiket. 

Hieronder de foto's. 








Ik hoop dat ik je weer mocht inspireren. 
Lieve groetjes, 














 

1 opmerking: