maandag 22 februari 2021

Beauty blossoms from the inside

  Beauty blossoms from the inside 💖

Vorige week zondag hebben we nog volop sneeuw en gisteren is het een lentedag, niets is zo veranderlijk als het weer! 
Gelukkig zijn mijn blogposten altijd stabiel, gewoon altijd kei leuk! 😂😉

Ter gelegenheid van mijn vriendin haar 50e (jaaaa, 50!! 😉) verjaardag heb ik een nieuwe creatie gemaakt. Een ware bloesemboom van een kraftzak. Hoe cool is dat..?! 😄

Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Mintay, degene die mij kennen of volgen, weten dat ik zo ongeveer alle lijnen van Mintay wel heb. 😅 Dit is een van de nieuwste lijnen, Florabella, een mooi papiertje met rustige kleuren en een paard wat steeds voorbij komt galopperen. 🐎

Ik heb de kraftzak open geknipt en gedraaid tot er een soort van wortels en takken ontstaan. Deze heb ik vol met bloemen van Florella en met de nieuwe bloemen met bolletjes geplakt. Dit geheel heb ik op een kraftdoosje geplakt en zo lijkt het echt op een bloesemboom. Hoe mooi is dit! 💖



In het grootste kraftdoosje heb ik een iets kleiner formaat doosje gestopt. De deksel heb ik aan het doosje vastgeplakt, zodat deze naar voren open gemaakt kan worden. Als je hem openklapt, dan zie je nog een bloesemtak en haar leeftijd gepimpt met wat bloemetjes en bolletjes van de bloemen met bollen. Het doosje kan open geklapt worden door middel van een klein stukje lint.





Ik heb nog een klein envelopje van 9,5 x 9,5 cm op maat gemaakt, zodat deze in het grootste doosje kan. Hierin heb ik een klein kaartje gemaakt en daar heb ik iets opgeschreven. Het envelopje is minimaal gepimpt, het designpapier is al gevuld genoeg. Wel heb ik op de voor- en achterkant een stuk papierlint geplakt. Op de voorkant 'Especially for you' en op de achterkant 'Happy Birthday'.

Onderin het grootste doosje heb ik nog een nieuw etiket geplakt, ‘ik vind jou 365 dagen in het jaar lief’. Deze vond ik wel toepasselijk en leuk nu het om een verjaardag gaat. Ik heb verder niet heel veel toe te voegen, ik denk dat de foto's voor zich spreken. 




Bij een verjaardag horen natuurlijk ook cadeautjes, deze heb ik ook a la Kimya ingepakt. Een mooi roze lintje met 'hip hip hooray' erop, daaraan een hangetiket met een sticker met 'Lief Kado' erop en een stukje kaasdoek ertussen. Op het andere cadeautje heb ik nog een etiket met 'Cadeautje voor jou' geplakt.

Laat je me even weten of ik terecht trots ben op mijn bloesemboom of dat je het helemaal niets vindt, dat kan natuurlijk ook! 😉 

Tot de volgende..! 

Liefs, 

3 opmerkingen: