zaterdag 13 februari 2021

Verjaardagskalender

  Hoi allemaal,


Mijn eerste creatie van 2021. 
Het idee zat al wat langer in mijn hoofd, maar zo aan het begin van het jaar wel toepasselijk: ik heb namelijk een verjaardagskalender gemaakt. Eentje die je ergens mooi neer kan zetten, een klein kunstwerk voor bijvoorbeeld in de woonkamer.

Voor de basis gebruikte ik de deksels van twee kraftdoosjes en daarin zitten 12 loonzakjes verwerkt, voor elke maand één.
Het geheel is aangekleed met designpapier van Stamperia: orchids and cats en de bijhorende die-cuts.


De sluiting maakt ik met een kleine fastener, waar ik een bedel van een sleutel aan heb gehangen en daar gaat dan een stukje elastiek omheen om het geheel dicht te houden.



De rug is versierd met stukje kant, lint en wat bedels en kwastje.


Op de voorkant heb ik een leuke tekst van Gummiapan gebruikt, die stempelde ik op een kraft hartje. Die plakte ik op een veertje en stukje kaasdoek. Er omheen zitten twee pluisjes en om het af te maken een strikje met een diamant plakkertje.


Om het geheel nog meer een blikvanger te maken, heb ik er bronzen pootjes onder bevestigd.


En dan de binnenkant: 12 loonzakjes en op elk zakje stempelde ik de naam van de maand met een stempel van Craft Emotions.



In elke loonzakje zit een kaartje waar ik de dagen van de maand heb opgeplakt.



En aan de achterkant van elk zakje is een bruin eco label verwerkt, waar je eventueel een idee voor kaart of cadeau op kan zetten. Aan de tag zit een stukje organza lint en er is een klein bloemetje op geplakt om het af te maken.



Ik hoop dat jullie er van hebben genoten en ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Tot de volgende keer!

Veel liefs


2 opmerkingen: