maandag 8 maart 2021

Hangalbum

 Hallo iedereen

Ja hoor, jullie lezen het goed in de titel. Voor mijn blogpost van deze maand maakte ik een 'hangalbum'. Dit albumpje hangt vast aan het deksel van het doosje. Zoals je op de foto's ziet hef je het er uit bij het openen van het doosje.

Ik startte met het maken van een doosje met chipboard van 2mm. Zowel voor de doos als voor het albumpje gebruikte ik het leuke papier van Craft o' Clock: Vintage treasure. Toen het doosje klaar was, gebruikte ik enkele enveloppes om pagina's te maken. Ik probeerde ook iets nieuw en maakte een pagina van een helder zakje. Om dit toch steviger te maken, sneed ik een stukje cardstock met een mal van crealies.

  Ik ben dol op brons en dat gebruikte ik dan ook in overvloed: pootjes van de doos, handvat en hoekjes van het deksel, filigraan hoekje en een rondje. Verder kan je ook enkele stukjes lint/kant, een lint met kraft cirkeltjes en plakparels zien.














Ik hoop jullie te inspireren met dit albumpje en kijk uit naar al jullie creaties!

Creatieve groetjes

 

4 opmerkingen: