maandag 22 maart 2021

Jubileum 15-jarig bestaan Kimya

   Omdat Kimya dit jaar 15 jaar bestaat mocht ik wederom een jubileum-projectje bedenken. 

Ik heb eerder al een jubileum-projectje bedacht, dat was omdat Kimya dit jaar al 10 jaar op de Kolk 30 in Arkel 'woont'. Vier wat je vieren kunt, toch? Daarom dus een tweede jubileum-pakketje!

Hieronder vind je het filmpje op ons Youtube-kanaal, daarin leg ik je uit hoe je met het pakketje (wat je hier in de webshop vindt) dit projectje in elkaar zet.



Hieronder show ik jullie de foto's van dit leuke mini-projectje. Ik gebruikte dus het jubileum-pakketje om de basis te maken. Voor het designpapier gebruikte ik de lijn van Craft 'o Clock, Hello Beauty. Een prachtig zoete lijn, helemaal mijn kleurtjes. Dat papierlint wat ik gebruikt hebt heeft de tekst Carpe Diem maar er zijn zoveel andere toffe papierlinten te koop, allerlei verschillende teksten voor gave prijsjes. Nice! En zie je die leuke lieve bloempjes? Die zijn van het merk Florella. Ook al zo'n tof iets met leuke prijzen. Ik hou d'r van! Wat ik pas geleden in 'bulkverpakking' gekocht hebt zijn die krafthartjes, er zit al een gaatje ingeponst zodat je daar het touwtje doorheen kunt steken. We verkopen ze in die 'bulkverpakking'  maar ook gewoon per 5 hoor, je hoeft ze dus niet groot in te kopen, fijn toch? Ohja, had je die gave parels al gespot? Die zijn ook leuk he? En ze hebben een vlakke achterkant dus heel makkelijk op te plakken. 

Lieve mensen, ik heb genoeg gepraat. Hieronder dus de foto's. 







Dit was mijn uitwerking van het jubileum-pakketje. Ik wens je heel veel plezier bij het maken.

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten