maandag 2 augustus 2021

Cadeautjes van Kim!

 

Hoi alle Kimya-fans!

Kim hier vandaag weer met een blogpost.
Niets nieuws deze keer, maar wel leuk!
De afscheidscadeautjes voor de meesters en juffen.
Hier zijn basispakketjes voor gemaakt, die nog steeds te koop zijn.
Ik heb de uitleg via een filmpje opgenomen, deze zijn te vinden op ons YouTube kanaal.
Deze cadeautjes zijn ook in een ander thema te maken, het enige wat je dan hoeft te doen, zijn de etiketjes en twee stukjes papierlint te vervangen. 

Het papier wat ik gebruikt heb is van Paperheaven, the Rose and the Ring.
De hoofdkleuren zijn roze met grijs en goud.
Dit papier heeft ook nog 2 verschillende varianten, een met bloemenmotief en de andere is met effen design op de ene kant en aan de andere kant heb je plaatjes die je zelf uit kan knippen. 
Ik heb ook nog veel goud glitterpapier gebruikt, de juffen en de meesters mogen natuurlijk wel extra 'shinen', na de goede zorgen voor mijn kinderen.

Ik heb veel etiketten gebruikt in juffen- en meestersthema, maar zoals ik eerder al aanhaalde, kunnen deze cadeautjes ook heel goed gebruikt worden met een ander thema!

Verder zal ik er niet veel woorden aan vuil maken, kijk de foto's maar!


Dit was dag 1; een soort van rugzakje waarin je een cadeautje kan stoppen.





Dit was dag 2; een soort boekje, hierin kan ook een cadeautje gestopt worden. 
Ik heb er waxinelichtjes in gestopt. 





Zo heb ik ze ingepakt voor de juffen, een kleine doos merci ingepakt in zijdevloeipapier met daarop het boekje in transparante folie ingepakt en een strikje erom heen, uiteraard met een lintje van Kimya.


In het midden van de week het meester-cadeautje. 
Hier heb ik extra een zwart organza lintje bij gebruikt.




De een na laatste dag, heb ik een soort Kimya-proof post-it houder gemaakt.
Het enige wat ik hier extra heb gebruikt is een doily.




Dag 5; de laatste dag heb ik mijn favoriet gemaakt. 
Een houder met daarin een reageerbuis met droogbloemen, een notitieboekje en een (stukje) potlood er bij. In mijn filmpje heb ik laten zien hoe ik van een groot potlood twee kleinere potloodjes maak. Doorknippen en slijpen is de truc!



Zo heb ik ze ingepakt, dezelfde manier als de andere cadeautjes.
Eigenlijk heel simpel, maar oh zo classy!


Dit was mijn blogpost voor deze keer.
De afscheidscadeautjes nog een keer uitgelicht en van dichtbij. 

Weet je wat ik leuk vindt? 
Als je me vertelt wat je er van vindt! 
Enne.. Nog leuker, mocht je meegedaan hebben met de afscheidscadeautjes, post je foto in de Facebookgroep!

Tot de volgende..!!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten