maandag 1 november 2021

Baby Cadeau

 

Goedemorgen.

Na een gezellige Kreadoe is het weer mijn beurt om te bloggen.

Ik heb het goed naar mijn zin in het DT en hoop vele van jullie eind van de maand persoonlijk te mogen begroeten tijdens de Doe-Dagen.

Voor dit blog wil ik een baby-cadeau laten zien dat ik heb gemaakt voor een collega die vorige week is bevallen van een zoon.


De basis is een kraft brievenbusdoosje, maar er zijn ook doosjes in andere kleuren te koop bij Femke.
Ik heb wat cadeautjes gekocht en aan de hand daarvan een vak-indeling gemaakt.


Ik heb het doosje bekleed met het mooie Denim&Friends. Dit designpapier blijft toch altijd nog een favoriet van mij. Zo mooi!
Op de deksel heb ik de naam van het kindje gemaakt met embossingpoeder, maar vanwege de privacy zien jullie die niet.


Een leuk effect is het reageerbuisje gevuld met (in dit geval) blauw-witte muisjes. Ik heb op het persoonlijke kaartje de tip gegeven om hier later bijv de tandjes in te bewaren.



Aan de binnenkant van de deksel heb ik een pocket gemaakt en daar een foto-albumpje ingestoken.


Het album is gemaakt met de stans fototoestel van ECD.



Op de eerste pagina een warm welkom aan de nieuwe wereldburger.
Dit etiket zit in een setje met andere lieve teksten.



Ik heb van ieder pagina een pocket gemaakt zodat er lekker veel ruimte is, terwijl het boekje niet heel erg dik wordt.




Iedere pagina aangekleed met leuke accessoires die volop te vinden zijn bij Kimya. 



En uiteraard in de pagina's een label waarop ik een camera heb geplakt van Gummiapan.
Dat merk is zooooo gaaf! En zoveel keuze, dus neem eens de tijd en ga lekker op de  site kijken. Waarschuwing vooraf: je word er vreselijk hebberig van.....LOL.


Achterop een etiket zodat iedereen zeker weet dat er liefde in dit project zit.

Ik hoop dat je dit een leuke blog vind en dat je misschien wat ideeën hebt opgedaan.

Ik weet wel dat de ouders het een prachtig cadeau-door-de-brievenbus  vonden.
De moeder liet weten dat het in de periode van kraamtranen aankwam en dat ze na het uitpakken geen tranen meer overhad.....zo mooi vond ze het en zo aangedaan dat iemand er zoveel moeite en liefde in heeft gestopt.

Ik maak graag projecten en kaartjes en hoef nooit een bedankje, maar deze reactie deed me best wat.
Ik ben ook zelf trots op het resultaat.


Bedankt voor je aandacht en hopelijk weer tot snel, bijv bij de Doedagen.

Groetjes,
Yvonne vd Ende


Geen opmerkingen:

Een reactie posten