maandag 29 november 2021

Baby cadeautjes

 

Hallo,

Wat gezellig dat je weer even een kijkje komt nemen op het Kimya blog.

Dit keer heb ik een aantal cadeau verpakkingen gemaakt voor een zwangere collega. De basis bestaat uit een roze papieren tasje, een vierkant vouwdoosje en een dichte theezak.

Ik heb het super schattige designpapier Woodland Friends van Craft o'Clock gebruikt. Echt heel leuk als je iets voor kleine kindertjes of baby'tjes wilt maken.

Aan het hengsel heb ik aan de ene kant een kettinkje gemaakt met daaraan allemaal kleine zilveren bedeltjes in het baby thema. Aan de andere kant heb ik diverse linten geknoopt. Verder heb ik de tekst Baby Girl uitgestanst met het WRM Wordpunchboard. Als versiering heb ik een rietje in diverse lengtes geknipt, hier een stoffen hartje op geplakt en er een grote strik onder geplakt. Wat grote plakparels mogen natuurlijk niet ontbreken. Ik heb er ook nog een etiket (cadeautje voor jou) op geplakt en met Nuvo Carnation Pink Crystal Drops nog wat accentjes op gemaakt.

Op het theezakje en het doosje heb ik ook een leuk etiket geplakt (dit leuke pakje is voor jou en Oh Baby), en een klein wit strikje en wat bloemetjes uit mijn voorraad.

Het schudkaartje heb ik gemaakt door 2 Sissix dimensional domes (schudvenstertjes) tegen elkaar te plakken nadat ik er wat schudmateriaal in heb gedaan. Ik heb met een passende ronde stans het rondje uit beide stukjes designpapier tegelijk gestanst zodat ik het mooi uit kon lijnen. Verder nog een leuke tekst stempel uit een wat oudere serie van Marianne Design, nummer CS0923 en weer wat bloemetjes en een strikje. 


Ik hoop dat jullie het projectje net zo leuk vinden als ik het vond om te maken, en ik hoop dat de ontvangers er ook blij mee zullen zijn.

Heel veel liefs, 
Yvonne






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten