maandag 22 november 2021

Christmas memories in a box

 

  Hoi hoi,

Een tijdje terug deed ik een live met het paardenalbum en daar liet ik jullie ook de kerstversie zien waar ik mee bezig was. Die heb ik verder afgemaakt en vandaag het eindresultaat!


Het album heb ik verwerkt in een harde kraft box waar ik aan de binnenkant lampjes in plakte en met greyboard een extra laag maakte zodat er nog sneeuwbolletjes in konden. Zo heb je een grote schud box of misschien wel een grote vierkante tas :-) met de hengsel van het album er bij.


De voorkant van de box heb ik vrij simpel gehouden. Om de rand van het venster heb ik rood parel lint geplakt, een strik van rood shining organza lint met daaraan leuke ijsster bedel.
In het vierkant een leuke kerststempel van Gummiapan.


Het sneeuwpopje hoort bij het designpapier van Craft O Clock: Christmas time.
De takjes als armen was lastig om uit te knippen dus die heb ik weggelaten en vervangen door armpjes van een curly pin.

Om het album goed in de box te verwerken, maakte ik aan de bovenkant twee gleuven, daar vallen dan precies de hengsels van het album in. 


Het album bestaat uit 4 basispagina's, waar nog weer 7 kleine boekjes in verwerkt zijn.








Het filmpje van hoe ik het album heb gemaakt vindt je hier. En op het YouTube kanaal van Kimya staan nog veel meer leuke projecten!

Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit project.
Tot een volgende keer!

Groetjes


1 opmerking: