maandag 11 juli 2022

Beach album

 


Goedemorgen, wat leuk dat je ons blog weer komt bekijken!

Ik heb voor de verjaardag van mijn vriendin een vakantiealbum gemaakt. Ze is met haar gezin naar Curaçao geweest, vandaar dat ik dit designpaper van Mintay gebruikt heb.

Voorop het album heb ik in het hout Beach geplakt. Het papier is al erg mooi van zichzelf dus heb ik alleen nog de meeuw uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.


Voor de basis heb ik blokzakken en vlakke zakken gebruikt.

Aan de linkerkant klapt het album uit en komt er een rood zakje tevoorschijn waar de cadeaubon in zit. Bij Kimya kun je cadeaubonnen kopen met het bedrag wat je zelf wilt. Femke pakt het superleuk in met extra's erbij zoals lintjes, strikjes en stickers.  
Het zakje heb ik bewerkt met de bubbel stempel van Gummiapan en versierd met een toepasselijke sticker en wat pailletten. Het geheel sluit met een magneetje. Op het klepje heb ik een vakantiefoto met een schudgedeelte gemaakt uit het papierblok.




Aan de rechterkant van het album heb ik een watervalletje van zakjes gemaakt met een aantal foto's erop. Ertussen zitten nog pockets met tags waar ook nog foto's in gestoken kunnen worden. De tags heb ik met deze pons afgerond. Aan de zak aan de zijkant heb ik een klep gemaakt zodat de goodies die bij de cadeaubon zaten erin passen. Verder heb ik nog een pocket gemaakt van desinpapier waar twee labels in passen. Ik heb deze bestempeld met de bubbel stempel en deze stempelset. De sluiting is met elastiek en splitpennen. Aan het elastiek heb ik nog een paar houten kralen en een bedel geregen voor de gezelligheid. 

Het album zelf sluit met een organza lintje.

Mijn vriendin was aangenaam verrast met dit album! Hieronder zie je alle foto's.









Dit was mijn blog weer, hoe vinden jullie het album geworden? Ik vind het erg leuk als je een reactie plaatst. Tot de volgende keer!

Groetjes Fredy

6 opmerkingen: