maandag 18 juli 2022

Doedag doos Sandra en Kim

 

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt, van het allerleukste DT-lid 😂, om een blog te laten zien.
Nu wil ik dolgraag het project wat Sandra en ik gemaakt hebben voor de Kimya doedag delen met jullie. Hij is kei gaaaaaf, al zeggen we het zelf 😉

Wat ook wel even leuk is om gewoon te benoemen en te laten zien, wij waren niet alleen een duo binnen het DT-team, maar we waren qua kleding ook goed op elkaar afgestemd. Zomaar per ongeluk, niet eens over gehad. 😂


Het papier dat we gebruikt hebben is van Craft 'o Clock, de lijn Vintage Beauty. We hebben de extra set en de junk journalset gebruikt van deze lijn.
De basis bestaat uit een postdoos, een vlakke zak,  een kleinere vlakke zak, wat pergamijnzakjes, kraftpapier, organza lint en een mooi donkerroze lint, texture effen heet die.

We hebben er ook nog wat frutsels bij gebruikt, satijnen strikjes, etiketten waaronder 'Knuffels & Kusjes' en 'Handmade' en vooral veel lint.

Voorop heb ik gebruik gemaakt van een ovale blister, deze heeft Kimya ook in het rechthoekig of vierkant. Ik heb een stempel van Gummiapan gebruikt, de Allium bloem, deze heb ik gestempeld met Distress inkt, Vintage Photo. Hierop heb ik 'Live in the moment, Love Life' gestempeld. In de blister heb ik pailletten en wat kralen gestopt, zodat het een shaker is geworden. 

Sandra en ik hebben veel dezelfde producten gebruikt, voornamelijk van Gummiapan 😂
Ik zal er een paar opnoemen, de banner met hartjes, de spiegel, de vlinder, het oude envelopje, het lange notitieblaadje, de oude labels, de oude brieven, het vlaggetje met 1 hartje, de sint-jakobsschelpen stans, de banners, de cirkels en het notitieblad met gaatjes.
We hebben ook flesjes in verschillende maten gebruikt. Ik heb ook gebruik gemaakt van muziekvellen, deze heb ik gescheurd en opgerold. Kaasdoek mag natuurlijk ook niet ontbreken, dit gebruik ik werkelijk op ieder project. Is er iets wat jij altijd bij een project of creatie gebruikt?
We hebben beide ook veel gebruik gemaakt van ribbelkarton en van embossingpoeder

We hebben zoveel spulletjes gebruikt, eigenlijk teveel om op te noemen.
Neem maar een kijkje en hopelijk geniet je er van!





















Dit zijn de foto's van Sandra's creatie!















Dit waren alle foto's van ons doedagproject. 
Zoals eerder gezegd, wij zijn er trots op.
Wat vind jij er van?
Vertel het ons!

Tot de volgende..!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten