maandag 10 oktober 2022

Japanese Beauty

 Een hele goede morgen!


Kim hier weer met de blog van deze nieuwe week.



Vandaag laat ik jullie een creatie zien met als basis twee brievenbusdoosjes en een albumpje van diverse zwarte zakken.
De brievenbusdoosjes heb ik met de onderkant tegen elkaar gelijmd en rechtop gezet, zodat deze links en rechts open kunnen. 

De voorkant heb ik gepimpt met roosjes van Florella in het rood en bloemetjes in het roze en een rood satijnen strikje.
In de bodem heb ik een gat gesneden en deze beide zijden met mica beplakt. Tegen de rand heb ik lampjes met platte batterij geplakt en de batterij heb ik op de rug van de brievenbusdoosjes weggewerkt in een open doosje.
Tussen de twee stukken mica heb ik twee lichtroze satijnen strikjes met een plakparel geplakt en pailletten in het goud en rood gestopt. Hieronder een foto in het licht en in het donker om het verschil weer te kunnen geven, leuk hè?



Het designpapier wat ik gebruikt is Japanese Beauty van Scrapboys. Ik was meteen verliefd op dit papiertje toen ik het zag en Femke heeft het toen meteen ingekocht voor Kimya.
Het albumpje heb ik gemaakt van diverse maten zwarte zakken, een papieren zak met zijvouw, zakken assorti en de kleinere variant van de assorti zakken. Om het albumpje heb ik een bellyband gemaakt van cardstock in de kleur 'coral' met daaromheen het oudroze lint Valentina en daarop de nieuwe doily van Gummiapan en een uitgeknipt plaatje. 
Ik heb de pagina’s nog niet versierd, omdat ik er nog geen doel voor heb.








Als je de rechterkant openmaakt, dan zie je een vrij lege ruimte. Hierin heb ik een hanger van een rode lucky cat opgehangen en links onder in de hoek heb ik een Geisha geplakt. Dit is eigenlijk een sleutelhanger, maar ik heb het ringetje eraf
gehaald. Hier ook een foto in het licht en in het donker.






Dit was mijn blog weer voor deze keer, wat vind je er van?
Ik hoor het graag!

Tot de volgende..

Liefs,

2 opmerkingen: