maandag 13 februari 2023

Extra project Doedag Riksja

  Hallo,

Wat leuk dat je even komt kijken op het Kimya blog.

Vandaag laat ik jullie het extra project zien, wat ik heb gemaakt en uitgewerkt voor de Kimya Doedag van 14 januari 2023. Het was een project wat je kon bestellen en je kreeg dan een link naar de uitwerking hiervan.

Ik heb een riksja uitgewerkt en het was een flinke klus, maar het resultaat mag er naar zijn. De basis is gemaakt van DDBD grijsbord, rietjes en kraft en het album heeft pagina's van vlakke zakjes van10x157x12 en kraft envelopjes van 7x10. Op de rug van het album heb ik een fastener gebruikt. De kap van de riksja is beweegbaar, net als de wielen. De kap bestaat uit 4 delen welke ik met splitpennen en dun jutekoord aan elkaar heb bevestigd. Het papier is van Craft O'Clock en heet Painted by the Wind. In het album zitten ook wat eco brown labels en het geheel heb ik afgewerkt met goudkleurige shining organza en een zwart strikje. Op de uiteinden van de handvatten heb ik nog een houten kraal van 12 mm geplakt.

Het resultaat staat hieronder.


















Heel veel liefs,

Yvonne



1 opmerking: