maandag 20 februari 2023

Verjaardagskalender

 Gezellig dat je weer even op ons blog kijkt. 


Mijn vriendin is 70 jaar geworden dus dat verdiend een speciaal cadeau. Ik heb voor haar een staande verjaardagskalender gemaakt met foto's van o.a. haar kleinkinderen erop. Later kunnen er nog meer foto's toegevoegd worden.

De basis en de maand-pagina's heb ik van kraft gemaakt. Ik heb er vlakke zakken opgeplakt zodat daar de desbetreffende maand in past waar de jarigen opgeschreven kunnen worden. Deze kun je met een knijpertje vastzetten. Het geheel wordt bij elkaar gehouden door 2 ringen. De maanden van de kalender heb ik geprint met de labelprinter. Op alle pagina's zit een stansje van Gummiapan zodat je de pagina makkelijk uit het zakje kan pakken. Het mooie designpaper en de cardboard stickers zijn van Mintay. Her en der heb ik nog diverse stansjes van Gummiapan, een sticker en een doilie gebruikt.

Veel plezier met het bekijken van de foto's!
















 Mijn vriendin was er erg blij mee!

Dit was mijn blog weer, laat gerust een berichtje achter als je hem leuk vindt of niet natuurlijk 😂

Tot de volgende keer, groetjes Fredy 

2 opmerkingen: