maandag 30 oktober 2023

Steampunk album

Hallo en welkom terug!


Je bent weer op het super leuke blog van Kimya beland en vandaag mag ik weer iets laten zien. Ik heb met het super mooie papier van Craft O'Clock, Mists of Toolbox Town een klein Steampunk album gemaakt. 

Voor de omslag gebruikte ik Dutch Doobadoo grijsbord met zwarte A4 Kraft papier. Om het album dicht te houden gebruikte ik een bronzen slotje. Ik gebruikte een 15x15 blokje van het mooie designpapier. De pagina's maakte ik met vlakke zwarte zakken, zodat het donkere thema mooi doorgetrokken werd naar de binnenkant. Op de voorkant heb ik mini's gebruikt van Gummiapan, de schroefjes. Deze heb ik uit kraft gedraaid en met wax bewerkt zodat ze mooi glimmen. Ik heb de extra sets van het designpapier Citizens en Town gebruikt om extra elementen toe te voegen aan de pagina's. Verder een wit mini envelopje en een labeltje, een pergamijnzakje en bronzen radertjes en een bronzen sleuteltje. Van Florella plakte ik er nog wat bloemetjes in en op de achterkant een sticker Handmade. Deze plakte ik op een cirkeltje van de handgetekende cirkels van Gummiapan. Er is lekker veel ruimte voor foto's op de tabs die ik in de opening van de zakjes stopte.


















Dit was het weer voor deze keer. Als je nog geen fan van deze lijn van Craft O'Clock bent, dan weet ik het ook niet meer hihihi.

Veel liefs en tot de volgende keer,


Yvonne



3 opmerkingen: