maandag 18 december 2023

Kersttasje met verrassing

Goedemorgen en welkom terug op het blog van Kimya.

Ik ben helemaal in kerststemming, ik vind het zo'n gezellige tijd, maar het is ook een drukke periode. Ik maak nog altijd kerstkaarten en ook voor de moeders, mijn knutselmaatjes, DT maatjes en vriendinnen maak ik altijd een kleinigheidje. Dit tasje heb ik voor mijn schoonmoeder gemaakt, ze is gek op kersenbonbons.

Het tasje heb ik aan de zijkanten opengesneden, 
zodat hij openvalt. Op het venster heb ik een schudgedeelte gemaakt en gevuld met het schattige
schudmateriaal van Marianne Design. Op het openvallende gedeelte heb ik een uitklap albumpje gemaakt van zakjes dat sluit met rode envelopjes en magneetjes op de flap van de envelopjes. Het geheel is beplakt met het designpapier en paper elements van Mintay.  

Het albumpje heb ik aan alle zijden versierd met een ticket stans, een kerststempel, een postzegel, een sticker en de december pagina van een kalendertje.
Het mini kerstmutsje van Gummiapan heb ik voorzien van fluffy stuff. In alle pockets zit een label

Ik heb een extra vakje gemaakt in het tasje voor het zakje met de kersenbonbons. Deze sluit met een topper van Gummiapan. Het tasje heb ik dicht gestrikt met een stukje kreuklint.

Op onderstaande foto's kun je alles rustig bekijken.












 Dit was mijn blog voor deze keer. 

Fijne feestdagen alvast en we zien elkaar in 2024!!

Groetjes Fredy 

4 opmerkingen: