maandag 11 december 2023

Lantaarn met album

 Hoi hoi,

Leuk dat je even een kijkje komt nemen op het Kimya blog.

Een paar weken terug was ik live met Melanie en hebben we een lantaarn met daarin een album gemaakt. 
De film daarvan kan je terugzien op ons YouTube kanaal en daar staat dan ook nog apart een filmpje met hoe de lantaarn in elkaar gezet kan worden. En in dit blog ook de foto's van dit project.


Voor de live is een pakketje gemaakt met alle basisbenodigdheden. Het designpapier kan je zelf kiezen. Ik heb gebruik gemaakt van een 20x20 blok van Craft o Clock: Winter Morning voor het voorbeeld en Christmas Treasure tijdens de live.

En dan komt het leukste deel: het pimpen van het hele project. Ik heb gebruik gemaakt van een houten slee, kerstboompjes, een hert, ijspegel lint, roestige belletjes en diverse stansjes van Gummiapan: o.a. een grote dennentak, kleine dennentakjes  en hulsttakjes. Bij het album nog het snijplankje met stempel Winter Groetjes, label met ster en de leuke sticker kerst met gouden randje.






 



Van het album heb ik nog klein filmpje gemaakt: die staat op onze facebook pagina Creatief met Kimya Verpakkingen.

Een leuk winter- of kerstproject dit keer en mijn laatste blog dit jaar. 
Volgend jaar weer eens een mannenproject of hebben jullie nog voorkeur voor een project?

Voor nu fijne feestdagen allemaal!

Veel liefs Beate





Geen opmerkingen:

Een reactie posten