maandag 1 januari 2024

Terugblik 2023


 Goedemorgen allemaal!

Allereerst een heel gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2024 toegewenst voor iedereen! 🍾 Laten we er met zijn allen een heel mooi creatief jaar van maken.

Hoe hebben jullie de jaarwisseling doorgebracht? Veel glitters, hapjes en drankjes met vrienden en/of familie of lekker rustig of misschien heb je wel moeten werken?

In deze terugblik kijken we terug naar het afgelopen jaar, vertellen we hier kort over en we laten ons mooiste project zien! Kijken en lezen jullie mee, misschien wel onder het genot van een overgebleven oliebol of een glas champagne. 😉🥂


Femke

 We zijn alweer klaar met 2023, een jaar dat wederom voorbij gevlogen is.
Gelukkig een jaar dat verlopen is volgens het boekje, fijn, relaxed en geen gekke dingen. Kimmy en Yael zijn heerlijk in hun element, 23 en 18 inmiddels, dus (bijna) geen omkijken meer naar... Alleen elke ochtend met wakker maken is het drama, hahaha!

Dit jaar hebben we voor het eerst sinds 2019 de beurs in Hardenberg weer gedraaid, naast de beurzen in Den Bosch, Utrecht, Rijswijk, Venray en Tilburg weer een leuk uitstapje om jullie klanten te ontmoeten!

In 2024 vervolgen we onze tour naast onze dagelijkse werkzaamheden in Arkel. Alles bij elkaar een leuke combi waar we nog steeds heel erg van genieten.

Afgelopen jaar hebben we ook een DT call gehad. Onze 6 dames in het team kregen het al met al heel druk thuis en met Kimya, dus een leuke, frisse aanvulling in het team was zeker nodig en die hebben we gevonden met Melanie, Ilona en Ineke!

 Ze hebben inmiddels allemaal al de vuurdoop gehad in de Facebookgroep en wat ben ik blij met ze! Zo leuk! Heerlijke projectjes en heerlijke stemmen. 
Ik kijk uit naar de Doedag 27 januari om ze allemaal in het echt te ontmoeten, zoveel zin in!

Nou, in plaats van een terugblik is het een vooruitblik geworden! Op naar weer een rustig jaar zonder spannende dingen met veel liefde thuis en in het team, want dat is zeker wel wat ik krijg van "mijn" leuke lieve meiden.

Ik wens jullie een fantastisch jaar! xx Femke


Sandra

2023 wat een jaar, ik heb het nodige voor mijn kiezen gehad.
Waar ik in de eerste helft van het jaar zowat alle beurzen heb meegedraaid en diverse On The Road's heb mogen doen, maar waar ik helaas de tweede helft van het jaar alles op creatief gebied stop moest zetten, geen beurzen meer, geen workshops meer, niet meer op mijn hobbykamertje zitten, het zat (zit) er door omstandigheden gewoon even niet in helaas.

Gelukkig heb ik dit jaar in de eerste helft wel veel van Kimya mee mogen maken.
Wat geniet ik van die momenten zeg, altijd gezellig met ons DT-team op zo'n beurs!!
En die On The Road's, dat is echt mijn ding, wat vind ik dat toch gaaf om te doen!
Gewoon bij mensen thuis een workshop geven, echt altijd een cadeautje hoor! 

Maar.. Ik kom weer terug hoor! De eerste Doedag van het jaar op 27 januari ben ik er gewoon weer bij en zoals het nu gaat zal ik ook zeker weer op beurzen te zien zijn, maar geen beloftes hoor ;-), eerst kijken hoe het gaat en voelt, dan komt de rest vanzelf weer!

Dan mijn mooiste project, dat is dan toch mijn Rocky album.
Ons beestje, ook wel mijn steun en toeverlaat en beste vriendinnetje de afgelopen maanden!


Ik wens iedereen een gelukkig, creatief, maar bovenal gezond 2024!
 
Lieve groetjes Sandra 


Yvonne 

Afgelopen jaar was heel dubbel voor mij. Ik heb privé heel veel voor mijn kiezen gekregen en ondanks de mooie momenten, hadden de verdrietige vaak de overhand.
Wat dat betreft hopen we dat 2024 gezonder, gelukkiger en minder hectisch wordt. 

Ik heb afgelopen jaar heel veel beurzen gedraaid en dat was super geweldig! Allemaal leuke mensen die in de kraam kwamen, gezellig met Femke en team. Als ik voor elke keer dat mensen vragen of Femke en ik zussen zijn een euro zou krijgen, dan zou ik nu kunnen gaan rentenieren hahaha. Hilarisch!

Verder zijn we natuurlijk lekker aan de knutsel geweest afgelopen jaar en ik heb volgens mij aardig wat gemaakt. De meeste impact had, denk ik, het Tea for Two projectje, wat een gratis patroontje was. Deze is nu in de webwinkel verkrijgbaar.
De reacties waren geweldig en af en toe komt ‘ie nog eens voorbij. Supergaaf om te zien.

Voor komend jaar staat er natuurlijk weer van alles in de planning. Onze schema's zijn helemaal gevuld en de projecten vliegen je om de oren. We beginnen eind januari natuurlijk met de Doedag, waar ik weer heel veel zin in heb. Vanaf eind februari hoop ik weer mee te mogen doen op de beurzen. 

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties op de creaties die we laten zien en hopen jullie natuurlijk ook dit jaar weer te mogen inspireren.

Voor iedereen wens ik in 2024 heel veel geluk, liefde, gezondheid en natuurlijk enorm veel plezier en creativiteit. 

Liefs, Yvonne



Kim

Hoi lieve allemaal,

Allereerst een heel gezond, gelukkig, liefdevol en zeer creatief nieuwjaar gewenst voor jullie allemaal!! Hopelijk zijn jullie de jaarwisseling goed doorgekomen! 🎆 

Wij zijn, zoals ieder jaar, lekker thuis gebleven met onze hond en de kinderen. We hebben ze voor de jaarwisseling wakker gemaakt en meteen een klein feestje gevierd. Mijn oudste zoon is vandaag 9 jaar geworden! 🥳🥳 Dubbel feest dus 🫶🏼

Het afgelopen jaar was een jaar met zijn ups en downs voor mij. Op creatief gebied zijn de highlights van het afgelopen jaar de Doedag en de beurzen waar ik bij ben geweest, daar kan ik echt van genieten, bezig zijn met hobbyspullen en met gezellige mensen!
Uiteraard zelf ook met een flink gevulde tas naar huis gaan is ook altijd leuk! 😉
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie hoogtepunten van afgelopen jaar zijn geweest, wat is het mooiste wat jullie (mee)gemaakt hebben? 

Het mooiste project dat ik afgelopen jaar heb gemaakt is.. Uhm, ik kan niet kiezen, ik heb er 3 die ik het leukste vind 🙈😅 Aangezien ik niet kan kiezen, zet ik hier gewoon 2 foto’s neer van projecten die ik toch wel het gaafste vind! Die laatste zal ik jullie besparen, 3 foto’s is zelfs voor mij te overdreven. 😉



Dank jullie wel allemaal voor jullie enthousiasme, complimenten, inspiratie en lieve woorden.
Hopelijk wordt komend jaar een nog creatiever jaar! 

Heel veel liefs,

Kim


Beate

Als ik aan afgelopen jaar denk, komen er vooral twee dingen naar boven: ten eerste, jeetje wat hectisch en dan met name qua privé situatie, maar ook ontzettend genoten van gezellige momenten met familie, vrienden, vakantie in Griekenland.

 

De tweede is, jeetje, wat gezellig als het gaat om creatief gebied! 

Ik denk dat ik er bijna alle beurzen wel bij ben geweest afgelopen jaar. Zo leuk om mensen te zien, te spreken en onze mooie projecten te laten zien. Heerlijk genieten van jullie enthousiasme op een beurs, tijdens de Doedag of in de groep, dat is toch waar ik heel blij van word.

 

 Wat was dan mijn mooiste project? Poeh, dat is elk jaar weer lastig kiezen, dan kom ik uit bij mijn eerste project dit jaar: een speciaal album wat ik maakte voor de 75e verjaardag van mijn schoonmoeder. Zij is op latere leeftijd gaan schilderen en ik heb foto's van haar werken in een album gedaan.



 

En nu? De verwachting is dat het privé weer een hectisch jaar wordt en op creatief gebied heb ik al genoeg ideeën voor de komende periode. Eerst maar eens aan de slag met project voor de Doedag 27 januari, ik heb er zin in!!!

 

We gaan er in 2024 ook weer een mooi feestje van maken.
Ik wens iedereen alle goeds, liefde, geluk en vooral gezondheid toe voor het komende jaar. Met heel veel leuke creatieve uitspattingen natuurlijk 😊

En Fem, bedankt voor het mede mogelijk maken van dit creatieve feestje!!



Jolanda

Wat is het afgelopen jaar omgevlogen.
Eind 2022 werd onze Kiitos geboren en in maart van dit jaar kwam hij bij ons wonen. Wel even wennen weer zo'n pup in huis, ook voor Mazzer, maar inmiddels zijn ze dikke vriendjes. Ook maakte we in maart een trip naar Londen om ons nieuwe achternichtje Emma te bewonderen. In april zijn we naar het prachtige Le Miserable geweest en in deze maand hoorden we ook dat er een nieuw achternichtje op komst was.
In mei heb ik een fantastische reis naar Noorwegen en Denemarken gemaakt om 3 hondenshows te bezoeken met Kiitos. Ik ben zelfs op hike geweest waarbij ik tot over mijn knieën wegzakte in de sneeuw!!! Zo trots dat ik dat heb gedaan, maar ik doe het nooit meer hahaha.Gelukkig werd het ook wat rustiger, reisjes maken zijn superleuk, maar kosten mij ook veel energie en vergen veel van mijn lijf.
Helaas heeft de therapie waar ik mee bezig was weinig verbetering gebracht en ben ik er in mei mee gestopt. Vanwege de jonge leeftijd van Kiitos stonden we in de zomer bijna 3 weken op de camping in Zeist. Een hele mooie omgeving, maar helaas hebben we ontzettend veel regen gehad en daarom gaan we dit jaar naar Frankrijk.

In het najaar hebben we nog wat hondenshow bezocht en heeft Kiitos zowel in Nederland als in Duitsland zijn 1e jeugdpunten gehaald. Begin oktober werd ons achternichtje Liselot geboren en hoorden we ook dat ons andere nichtje zwanger is. Inmiddels weten we dat we eind april er nog een achternichtje bij krijgen. Zo ontzettend leuk en nu kan ik op haakgebied weer aan de slag. Toen was het al weer december en boekte ik samen met Fredy een creatieve cruise die we in mei 2025 gaan maken. Dat duurt nog even, maar wat een fantastisch vooruitzicht!

Als laatste natuurlijk het mooiste project van het afgelopen jaar. Ik heb heel veel mooie projecten gemaakt, maar mijn Noorwegen/Denemarken album steekt er toch wel bovenuit.


Ik wens jullie een heel goed, gezond en creatief jaar.



Fredy

2024, het klinkt nog wat onwennig en ik zal me zoals ieder jaar weer vergissen in het jaartal als ik de datum moet typen haha, maar er is alweer een jaar voorbij...

In januari 2023 hebben mijn man en ik een camper gekocht en zijn we een aantal weekendjes op pad geweest. Sinds jaren zijn we in de zomervakantie 3 weken weggeweest. Wat hebben we genoten! Voor mij was het ook het jaar dat ik 60 werd en uitbundig gevierd heb.
Ik heb mooie herinneringen gemaakt met iedereen die mij lief is 🎉

Op creatief gebied heb ik heel veel gemaakt, teveel om op te noemen. Mijn mooiste project is onderstaand album dat ik maakte van de citytrip naar New York die ik gemaakt heb met mijn dochter en mijn vriendin. Wat een onvergetelijke reis, die eerder al twee keer afgelast werd vanwege Corona.


In 2024 staat de Doedag als eerste op het programma, best spannend, ik doe samen met Yvonne en Jolanda het hoofdproject en samen met Jolanda heb ik nog het extra project bedacht. We zitten in de afrondende fase, dus het komt vast goed!

Ik wens jullie veel creativiteit en vooral gezondheid voor het nieuwe jaar, maak van elke dag een feestje 🎉

Liefs Fredy



Ilona

Time flies when you're having fun!
Nou fun of niet, tijd vliegt voorbij en er is altijd te weinig van!        
Zo is dit jaar ook weer omgevlogen.

Dit jaar mocht ik lid worden van het Kimya Design Team, wat een mooi hoogtepunt is om op terug te kijken. Mega leuk, alleen ook nog wat spannend voor wat betreft het filmen van de projecten. Dit is iets waar ik waarschijnlijk nooit aan ga wennen, maar een nieuw jaar staat om de hoek, dus nieuwe ronden en nieuwe kansen in 2024.

Mijn mooiste project van afgelopen jaar is ook mijn enige project dat ik heb mogen maken.
Ik vind hem zelf goed gelukt!!


Graag wens ik jullie al het goede voor 2024 en bedankt voor al jullie lieve reacties!

Harte Groet Ilona



Melanie

Zo is het jaar alweer voorbij.
Het afgelopen jaar heeft zich getekend met hoogte- en dieptepunten en heel veel leermomenten. Ik heb bovenal veel genoten van mijn kleine gezinnetje. 

Dat ik lid mocht worden van het design team van Kimya was toch wel een hoogtepunt.
Veel van wat ik maak hebben jullie nog niet gezien. Er zit genoeg in de pijpleiding en mijn hoofd zit vol met ideeën en die wil ik allemaal met jullie delen.
Hier heb ik alvast een sneakje 😜


Voor het design team heb ik momenteel twee projecten gemaakt, maar het leukste om te doen was toch wel de live met Beate. Ik vond dat erg spannend, maar ook super gezellig. Hopelijk mag ik snel weer zoiets doen. 

Voor nu wens ik jullie heel veel plezier en geluk voor het nieuwe jaar. 



Ineke

Allereerst wil ik jullie allen een heel goed mooi, creatief en liefdevol nieuwjaar toewensen.

Als ik terugkijk op het afgelopen jaar weet ik dat we het vooral heel druk hebben gehad, terwijl we niet meer hoeven te werken, maar de dagen vliegen om met onze hobby’s. Genieten van ons gezin en de kleinkinderen, die veel te snel opgroeien.

De verrassing voor mij afgelopen jaar, was dat ik in oktober lid werd van het Design Team van Kimya en dat is elke dag gewoon genieten. De groep is gezellig (ik zie iedereen deze maand voor het eerst in het echt), maar ook helpen we elkaar als iets niet lukt.
Zo fijn dat ik deze kans heb gekregen!

Ik ben best in het diepe gegooid hoor. Ik had nog nooit een filmpje gemaakt, een patroontje ontwikkeld of iets met Gummiapan stansjes en stempels gemaakt. Wat is het leuk als er zoveel waardering van jullie komt, ook om te zien dat jullie heel enthousiast met al de producten van Kimya aan de slag gaan.

Dat brengt me op mijn mooiste project. Dat vind ik altijd lastig, maar ik denk dat het toch doosje is, wat ik heb gemaakt voor het gratis patroontje. Zoveel leuke reacties heb ik hier op gehad en ook zoveel aanvragen dat ik daar toch echt wel van onder de indruk was. Dus dank jullie wel hiervoor!


Ik kijk uit naar dit komende jaar om nog veel meer voorbeelden voor jullie te kunnen maken, want ik heb nog genoeg ideeën. 
Dus maken jullie er ook iets moois van dit jaar?

Dank jullie wel allemaal voor een topjaar!!

Dank jullie wel voor het lezen van onze terugblik.
Laten we er samen een nog beter en creatiever jaar van maken! 

Tot de volgende..!!


Liefs,

Femke, the Big Boss en alle leden van het DT-Team van

3 opmerkingen:

  1. Jullie zijn gewoon een geweldig, creatief team. En ik geniet elke keer weer van jullie creaties, jullie vriendelijkheid, jullie gekheid en gezelligheid. Helaas was 2023 niet zo creatief als ik zou willen en hoop dat 2024 daar verandering in gaat brengen. Dus dames...op naar een mooi en creatief jaar met een hoop gezelligheid 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen