dinsdag 15 januari 2019

Elizabeth Crafts Design Planner

Einde vorig jaar had ik mezelf de hele serie Elizabeth Crafts Design essentials planner artikelen kado gedaan. Wil al jaren gaan plannen maar kwam er niet van.. Maar toen ik deze lijn zag, was ik meteen verkocht.. Dit was nou precies wat ik in gedachten had voor plannen.. Niks van geklieder om zelf achtergronden te maken maar gewoon in stijltje scrappen.
Het afgelopen weekend tijd  gemaakt om een begin te maken,
Op de voorkant kun je al zien wat de bedoeling is.. Moments is het planner gedeeltje en Memories zijn dierbare foto;s!


Ik wilde graag nog een stukje december van 2018 erin verwerken omdat we zulke leuke foto;s van onze Lily hadden. Hier heb ik het papier van Craft O'Clock - Brr it's cold outside gebruikt.

Door dat er zoveel stansjes in 1 set zitten kun  je al heel gemakkelijk een mooie pagina maken.
Ook diverse stempels zijn er bij te koop!

 Ik heb  heerlijk gewerkt hieraan en vervolg komt hopelijk snel!


Bij Kimya hebben we diverse aanbiedingen lopen, misschien zit er iets voor je tussen?
Klik maar op onderstaande foto , dan kom je meteen in  de shop bij alles van de planner.







2 opmerkingen:

  1. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen