donderdag 17 januari 2019

Ssssttt, de baby slaapt!

Weer een blog van mij vandaag. En ik ben gisteren op kraamvisite geweest bij een heel mooi mannetje. Ik had voor hem natuurlijk kadootjes mee. 

Een cadeaubon en een eigen gehaakte knuffeltje. Altijd leuk om te geven. Maar niet zonder een leuke kadoverpakking erom. 

De knuffel heb ik in een krafttasje gestopt. 

Maar uiteraard heb ik deze eerst mooi beplakt. 

Ik heb het mooie papier gebruikt van Joy. La vie est belle, little miracle. Hier zit mooi papier in wat je voor een jongen en meisje kunt gebruiken. Maar de kleurtjes zijn zo lief bij elkaar dat het eigenlijk voor beide wel gebruikt kan worden. De combi's zijn perfect. 

Ook heb ik de veelzijdige sterren mal van Studio Light gebruikt. Dit past perfect bij het mooie papier met de sterren en is natuurlijk superstoer voor een jongetje. 

Een tof etiketje met een leuke tekst maakt het compleet.

Ook heb ik uit fijn ribbelkarton een ster gestanst. Deze is in combinatie met een wit sterrenlabel helemaal top. Daarachter zit wat Kaasdoek . Een hele toffe veer erbij (deze staat momenteel even uit dus kan ik helaas niet linken, maar ze zijn er nog wel hoor mocht je ze willen!!).

 Uit het papierblok een mooie tekst uitgedrukt en deze op een bruin katoenlintje geplakt. Op de uiteinden een houten knoopje geplakt en hoe leuk is het!! 


Ook heb ik van een vlakke zak nog een klein cadeaukaart-vlopje gemaakt. Heel simpel, maar wel een tof resultaat. Ik heb hem dus dubbel gevouwen waardoor er een pocket ontstaat. 

Deze beplakt ook met papier uit dezelfde serie en dezelfde lintjes gebruikt. Ook hier een stukje kaasdoek gebruikt en weer een ster uit fijn ribbelkarton. 

Met weer een mooie uitgedrukte label met tekste maak je je geheel af. In het voorste vakje heb ik een kaartje gedaan. Deze heb ik gemaakt met een project life mal. Wat leuke tabjes erop en je hebt een mooi kaarje om een wens voor de kleine wereldburger te schrijven. 

In het achterste zakje ook met dezelfde stans een kaartje gemaakt en hieruit een mooie gleuf waar precies een kadokaart in past. Een mooi labeltje uit het blok erop en je kunt beschuit met muisjes gaan eten hoor!! 

Tot de volgende keer!! Liefs xxx



https://kimya.nl/content/28.3.16%20etiketten/30955.jpgWinter trails, studio light stencil, nummer 107, sterrenKraft etiketten deel 2 3,5 cm 20 stuks - 10 vingertjes, een zoonJoy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen Papieren draagtas bruin gedraaid 18 x 7 x 21 cm 5 stuksKraft labels Ster 6 x 6 cm 5 stuksHouten knoop voetje 2 x 1.3 cm 4 stukshttps://kimya.nl/content/linten%202016/lint+gemaillieerd+blauwig.JPGJute met wire lintje opengewerkt, 25 mm x 1 meter, donkergroenhttps://kimya.nl/content/linten%202016/natuur+taupe.JPGBruine vlakke zakken 10 x 15 cm 50 stuksJoy crafts stencil kit Beautiful LoveTim Holtz Paper Distresser

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi en bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk.
    Ook de gehaakte knuffel is schattig met mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen