donderdag 24 januari 2019

Voor Valentijn!


Hallo allemaal , voor diegene die bij de Kimya Doedagen waren....beetje bijgetrokken?
Wat was het weer gezellig....en voor diegene die het wel eens mee willen maken....houdt vooral de facebookpagina van Kimya in de gaten !!!

********

Nou , hier dan mijn project.....dus voor Valentijn....want dat is het bijna . Nu heb ik al 33 jaar mijn eigen Valentijn ( alleen heet hij Arie hihi) .

Ik heb gebruik gemaakt van een kraft-tasje  , waar ik de klep vanaf geknipt heb trouwens .Deze heb ik met roze cardstock  heb beplakt , daarna dat hele mooie papier van Lemon Craft gebruikt . Het heet  Every Day Spring . Ernaast staat een plastic koker  , gevuld met snoephartjes , en er zit een digitale stempelafdruk op van Some Odd Girl . Bovenop de deksel er van zit zo'n leuke tekst sticker  KUS....



Dit is de achterkant....ik heb een label uitgeknipt en er nog extra een woordje bijgeplakt. Er zit nl een vel bij met labels en wat tekst . Hierbij heb ik nog wat van die leuke stickertjes geplakt, roze met wit hart  . Daarna met Nuvo chrystal drops , morning dew  en red berry  druppels er op gedaan . Het tasje heb ik dicht gemaakt met oceania  en crispy  lint . En nog extra met touw  .
En natuurlijk een Handmade sticker  .


Op deze tag heb ik het woord Februari geplakt en hij is van Joy . ( je krijgt er het hele jaar voor ! hihi) 
De kurken cijfers  kunnen plakken en zijn van Scrap Berry's . Ik heb ook een los vel  gebruikt, deze heet Daydream . Dat is dan de dromenvanger en de veren en vlinders . Ook heb ik er witte veren op gedaan .



Ik heb in het tasje een enveloppen...ja..mini- album gedaan. Gemaakt van kleine kraft envelopjes  , geplakt op een strook kraft cardstock .
En zie je die rode hartjes? Eigenlijk zijn ze niet rood hoor.....ik heb ze rood gemaakt met de Nuvo hihi. Het zijn kleine chipboard hartjes


Kijk , hier zie je het misschien iets beter....ik heb dus een strook kraft cardstock gepakt, deze net zo breed gemaakt als de envelopjes.... 10 cm . Dan iedere 7,5 cm gerild en een klein strookje overgehouden ... toen de vlopjes er op geplakt en een hartje uitgestanst voor de sluiting . Welke dan dus sluit met een stukje touw .


In de envelopjes zit een kaartje , gemat op roze of blauw ... en sommige hebben iets van extra tekst gekregen . Ze zijn van Tim Holtz . De kaartjes  zijn ook van Day dream, Lemon Craft. 




Kijk...en er bungelt zo'n leuk ieniminie flesje  met roze "liefdespoeder"  aan de koker met hartjes .
Zoals ik al schreef is het afdrukje van Some Odd Girl , ingekleurd met distress inkt.




Ik hoop dat jullie hem leuk vinden....hij is lekker roze......

Ik wens jullie alvast een leuke Valentijn 💘

De groetjes van mij 




6 opmerkingen: