maandag 28 januari 2019

" Today, Tomorrow & Always "


Hai allemaal,

Bij Kimya zag ik het mooie scrappapier van Bo Bunny  " Only You" liggen.
en ja.....daar moest ik natuurlijk iets mee ....hahah
... mijn Valentine is Hugo...
.....en echt he.....
hij is jarig op 14 Februari :-)
Dus.....voor hem dit lieve tasje met 3 kleine albumpjes gemaakt
en een persoonlijke boodschap.... smelt...

Het tasje heb ik gepimpt met een mooie roset van papier en bijpassend lint.
Hier een paar hartjes....niet te veel...die ik met een heel klein ponsje gemaakt heb.
Ook een paar gouden harten uitgestansd....
In het tasje zit een venster wat een leuk effect geeft!
Door het venster zie je de leuke tekst : 
Today, Tomorrow & Always.
Dit is een houten chipboard wat ik een beetje bewerkt heb met destress ink Vintage Photo.
Het tasje zelf heb ik ook bewerkt met een super kleine verfspatten stempel van Creaties.
Het haalt net het steriele van het kraft tasje af!!




Als eerste uit het kraft tasje het bekende houten doosje!
Ik heb een stuk kraftpapier om het doosje heen geplakt en
leuk beplakt met het mooie papier, het doosje sluit met een katoenen lint 
wat ik tussen het papier uit laat piepen.
Voorop twee kleine bloemetjes, wat touw, een parel , fotostrip en een button die er precies bijpaste
en voorop het houten chipboard...


Op de linkerkant een mooie quote van Penny Black ...
stempels speciaal voor Valentijn....love it!!
Verder het doosje leuk gepimpt met allerlei kleine dingetjes zoals
een strikje, een flesje met wat bijpassend lint erin,
wat kralen, cheesecloth, een groot hart en wat kleine bloemetjes.
het is altijd leuk om het zo bij elkaar te zoeken...we hebben tenslotte
van alles in onze kasten liggen....hahaha
Ook het kleine lijstje heb ik ooit eens gekocht.... nu bewerkt met wat mousse en inkt
zodat het glimmende zilver iets minde werd.
Hier en daar wat cheeseclothe en lint ertussen uit laten piepen zodat het een mooi geheel wordt.
Ik plak het meeste vast met de lijmpistool omdat ik geen geduld heb
om lang te wachten....wahahah




Het tweede albumpje is een flipbookje.
Ik heb stuk kraft van 30.5 x 30.5 gerild op 9.5 /10.5/ 20 en 21
om gedraaid en gerild op 5.5 en 19
de tussen stukken heb ik eruit geknipt en op de flapjes magneetjes geplakt
zodat het albumpje soepel sluit. 
van twee onderste klepjes heb ik pockets gemaakt.
Ook dit album sluit met een lint.


Bij het papier had ik een groot vel gekocht met allemaal quote kaartje.
Super leuk om ze in je pockets of op je album te gebruiken!
Aan de achterkant heb ik ook een pocket gemaakt.
Soms is het wel eens een beetje schipperen met het papier...
deze pockets zijn dan super handig om een beetje te besparen ;-)
In de pocket een leuke quote label en wat tags.



In de binnenkant een beetje gespeelt met het papier en wat stempels.
In de binnenkant twee pockets waar je labels in kunt doen 
of kleine foto mapjes ;-)
Ook hier wat gepeeld met de verfspatten  stempel ....geeft wel een super leuk effect vind ik !
Aan de rand van de pockets nog een bijpassend lintje ;-)
Aan de bovenkant een super cute envelopje met een quote erin.


Het derde mapje heb ik gemaakt van een super leuk verpakkingszakje
wat er precies qua kleur bijpaste!
Het zakje heb ik dubbel gevouwen en de zijkant vast geplakt
zodat er een pocket ontstaat.
Voorop de kaart een doilie en leuke hartjes gestansd met de malletje van Gummiapan.



Een leuke label in de pocket
en in de opening van het zakje een persoonlijk kaart met een foto van ons!
Ruimte genoeg om hem een persoonlijke boodschap te schrijven!
Aan de kaart heb ik met een punch van WeR Memory Keepers 
een tab gemaakt zodat je de kaart er makkelijk uit kan halen... 
Super handig apparaatje vind ik !




Zo...
Mijn cadeau voor Hugo is klaar....
we gaan lekker samen een paar daagjes weg.....lekker genieten !!

Hoop dat jullie de blog leuk vonden en ik heb voor jullie
nog wat artikelen gelinkt zodat het makkelijk terug te vinden is.

~~ Liefs van mij ~~

12 opmerkingen:

  1. Wauw Anja, wat een beauty is het weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW!! Wat een geweldig mooie creatie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge Anja, jij bent weer lekker aan de slag geweest met al die mooie stempels en papiertjes.
    En wat wordt Hugo de 14e verwend door zijn meisje... De liefde spat er helemaal van af <3
    Jullie zijn een mooi koppel hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    คาสิโน iwin89 ออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen