donderdag 31 januari 2019

Romantic Limited Edition!

Valentijn komt eraan!! En dan is het niet moeilijk om een thema te bedenken toch....liefde...romantisch...schattig...


En zo werd dit ideetje geboren. Een klein schattig albumpje met een romantische touch. Ik heb hier het nieuwe papier van Joy gebruikt. En hoe toepasselijk...de lijn heet: Love Story. Hoe romantisch wil je het hebben? Deze papierlijn is echt zo geschikt voor al je romantische projectjes.



Oke, ik maakte dus een romantisch klein lief schattig projectje. Ik begon met het krafttasje te beplakken. Altijd leuk om je project een extra touch mee te geven door er een leuke verpakking omheen te maken. En de kleine krafttasjes zijn toch té leuk?? En nog leuker...ze zijn er in verschillende kleurtjes en maten. Altijd een bijpassend tasje. Een tof toefje van te gekke spulletjes erop geplakt en je bent al een heel eind. Enne...zie je dat gave ienieminie-doosje? Dat is een stansje van Gummiapan. Het nieuwe merk wat bij Kimya te koop is.




Vervolgens maakte ik een mini-album van witte vlakke zakken. 5 stuks om precies te zijn. Met een randpons heb ik er een mooi randje aangemaakt en met de zutter heb ik ze bij elkaar gebonden. In de zakken zit een zelfgemaakt label. Ik maakte er gaatjes in met de Crop-a-dile-big-bite en maakte er ringetjes bij met de nieuwe pons van WeRMemorykeepers. Lintje erdoor van Kimya en klaar zijn je labels.



Op de voorkant van het albumpje heb ik zo'n toffe blister geplakt. Pailletten en mini-parels erin. Te gek toch? Nog wat (zelfgemaakte) bloemen erbij en een quote van Tim Holtz....en ook weer klaar.






Ik heb geen foto's van de binnenkant gemaakt, daar staan privédingen in...mijn excuses. Maar de binnenkant is eigenlijk hetzelfde als wat je aan de buitenkant ziet. Een vlakke zak bekleed met designpapier en een randje eraan geponst met een randpons. En uiteraard een zelfgemaakt label erin.

Ik hoop dat je weer ideetjes opgedaan hebt.
Liefs,

6 opmerkingen: