maandag 15 april 2024

Antique notitieboekje

 

Een hele goedemorgen!

Vandaag laat ik een gepimpt notitieboekje zien wat ik voor een verjaardag van een freubelvriendinnetje heb gemaakt.
De basis bestaat uit een notitieboekje met harde kaft met als extra kaft twee enveloppen en een kleinere envelop van 7x10cm. Het geheel heb ik dicht gestrikt met twee verschillende linten, een aubergine kleurig lint met de naam 'Berry' en een lichtblauw lint, 'texture effen'.
 Het papier wat ik gebruikt heb is van Mintay, Antique shop, ik heb niet alleen het designpapier van 15x15cm gebruikt, maar ook het blok van 15x20cm. Ik heb de paper element set en de die-cut set als extra’s gebruikt. Ideaal voor ‘luie’ mensen zoals ik 😉

De voorkant heb ik beplakt met een deel van een gescheurd muziekvel, een doily, papierlint met happy birthday en have a nice day erop. Een sticker in de vorm van een hartje en een stukje Valentina lint in de kleur oudroze, het geheel afgemaakt met een klein satijnen strikje met plakparel. De tickets en de washitape zijn uit eigen collectie. 
Aan de linkerkant zie je bloemen uit de die-cut set, deze heb ik gerild, om de rug van het geheel gevouwen en vastgeplakt. Dit heb ik ooit bij Beate gezien en dat vond ik hier ook heel passend!

De zijkant van het notitieboekje heb ik bewerkt met Distress Inkt, in de kleur Vintage photo, voor een mooie, vintage uitstraling. 

Op de achterzijde heb ik de kleine envelopjes van Gummiapan gebruikt, deze zijn zo gaaf!
Tevens heb ik een stuk ribbelkarton gescheurd en opgeplakt met daarover een jute lint, kaasdoek met daarop mijn eigen waxzegel. Onder het stuk ribbelkarton heb ik nog een kleine kraft eco-label geplakt, dit maakt het geheel net wat gevulder.




Aan de binnenzijde heb ik een zakje met klep geplak, enjoy erop geplakt en deze gevuld met diverse teksten papierlint. De rechterzijde heb ik een Sint Jakobsschelp van Gummiapan gebruikt met een waxzegel uit eigen collectie. 
Op de linkerzijde heb ik een notitieblad van Gummiapan gebruikt en de tab-pons van Vaessen.
Aan de binnenzijde heb ik een boekenlegger gemaakt, een stuk designpapier gesneden, deze door de helft gevouwen aan de binnenzijde 2 magneten en gepimpt met de spiegelstans van Gummiapan. 




De achterzijde heb ik met een tekststempel van Gummiapan een bruine eco-label gepimpt en hier een aubergine kleurig lintje doorheen gehaald. Het envelopje is uit de die-cut set van Mintay. Achter dit geheel heb ik nog het supermooie Valentina lintje geplakt, mooi sierlijk!
De rechterzijde heb ik een stuk designpapier gestanst met de old paperstans van Gummiapan. Hier heb ik diverse soorten hempcord omheen gedraaid, dit was een klein cadeautje! 




Dit was mijn blog, klein maar fijn!
Wat vinden jullie ervan?

Tot de volgende..!

Liefs,

1 opmerking: