maandag 22 april 2024

Unicorn album

Hallo en welkom terug op ons gezellige blog.

Vandaag laat ik jullie een album zien, gemaakt met het super lieve Unicorn Sweet papier van Craft O’Clock. Ik gebruikte het 15x15 blokje hiervoor.

De omslag maakte ik van DDBD grijsboard en Kraftpapier. Om het album dicht te houden gebruikte ik een bronzen sluiting die ik met bronzen splitpennen vastzette. De pagina’s zijn gemaakt van 10x15 cm vlakke zakken. Ik heb in spiegelbeeld gewerkt en aan beide kanten van het album maakte ik dezelfde pagina’s met hetzelfde designpapier. Er is lekker veel ruimte in het album om foto’s in te plakken. 
Ik maakte nog een flapje van een penseelzakje en stak daar een eco brown kraft label in. Hieraan deed ik shining organza wat ik vast heb gezet met een stukje jutekoord
Uit het extra pakket van de Unicorn Sweet knipte ik wat plaatjes om het geheel op te vrolijken. Op een van de pagina’s maakte ik ook nog een shaker element met de ster van Tonic. Hierin deed ik schudmateriaal van Over the Rainbow Shakables. Op de laatste pagina plakte ik nog een wit mini envelopje met daarin een hangetiketje. Wat bloemetjes van Florella en plakparels maakten het geheel af.

Ik vind het zelf een super lief album geworden en hoop dat jullie dat ook vinden. 

 
















Veel liefs,

Yvonne

3 opmerkingen: