maandag 29 april 2024

Dubbel feest


Goedemorgen allemaal, 
welkom terug op het blog van Kimya!

Mijn vriendin werd 60 jaar en haar dochter werd 30 jaar, zij vierden samen een feestje. 
Ik heb twee cadeautjes gemaakt voor hen met het mooie papier van Scrapboys Lady in Red.

Voor de dochter heb ik een kleinigheidje gemaakt. Voor het tasje heb ik een blokzak gepakt en aangepast, zodat het cadeautje erin past. Ter versteviging heb ik van kraft aan de bovenkant van het tasje een rand geplakt en dit met een randpons versierd. De handvatten zijn ook van kraft, ik heb ze bevestigd met een splitpen. De cijfers 30 (uit eigen voorraad) heb ik gestanst uit metallic cardstock, het label dat aan de voorkant hangt komt uit het papierblok. Met het knijpertje sluit het tasje.




Voor mijn vriendin heb ik een iets uitgebreider projectje gemaakt. Op de voorkant heb ik de foto  van de uitnodiging geplakt en de cijfers 30 en 60 van Gummiapan erop verwerkt. De kraft vlaggenlijn vond ik heel toepasselijk. Deze zijn tijdelijk niet leverbaar daarom heb ik een iets andere link geplaatst.
Het is een album geworden met allerlei flapjes en pockets waar foto's van het feestje in geplaatst kunnen worden. Op de laatste bladzijde heb ik een blokzak geplakt waar het spelletje precies in past. Hier het designpapier in combinatie met muziekpapier van ons popkoor gebruikt.
Wij zingen samen, zij is Sopraan en ik ben Alt. De muzieknoten zijn zeer toepasselijk. De blokzak sluit met de drie rode knijpertjes. De tekst 'dubbel feest' komt ook van de uitnodiging, ik heb er een gescheurde bladzijde onder geplakt. Op dezelfde pagina heb ik het leuke envelopje met een mini envelopje geplakt.
Her en der, waar de foto's komen, heb ik het camera stansje van Gummiapan geplakt. In de pockets zitten labels met tekst en een Fashion cheque. Natuurlijk kan een etiket met een verjaardags wens niet ontbreken. Het album sluit met een bijpassend lintje.











Dit was mijn creatie voor het blog, hopelijk heb je wat inspiratie op kunnen doen. 
Tot de volgende keer!

Groetjes,

Fredy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten