maandag 19 november 2018

Hij komt, hij komt.... onee hij is er al!!

Het heerlijk avondje, spanning, pepernoten en kadootjes.  De magie van de oude heer van 5 december heerst hier weer in huis. En ook daar hoort weer een creatie bij. Deze x heb ik gekozen voor een mooi klembord, een jute zakje voor pepernootjes en een chocoladeletter.

Hoe dan?? Nou zo:
Van mijn buurvrouw kreeg ik een mooi mdf  bord met een sinterklaas en zwarte piet uitgesneden. Deze heb ik met zwarte gesso geschilderd. Lekker zwart! Erop heb ik een mooie klem vastgeschroefd. Heel handig voor een mooi verlanglijstje of een mooie tekst. Die ik heb gebruikt heb ik van Pinterest, Letters by Berg.  Ook kun je er een mooie aftelkalender van maken. Wel heb ik er voor het accent nog heel fijn ribbelkarton achter geplakt. Zo komt het mooi uit.


Op een jute zakje heb ik een sinterklaas gestempeld. Hierbij nog een tekst met Pepernoten. Een zwart label met een tekst erop gestempeld met witte versamagic. Deze aan het zakje vastgeknoopt. Nu heb je een leuk zakje om te weg te geven bv.




Maar het allerleukste vind ik wel het zakje met een venster erin. Hierin kun je mooi een chocoladeletter doen en super leuk verpakken. Dat geeft toch veel leuker als zo;n saai kartonnen doosje???
Om het zakje heb ik een wikkel gemaakt met goudkleurig papier. Daaromheen nog een wikkel van Sinterklaas vellum. Dit is het papier van de lijn Project Pepernoot. Op een rond kraft label heb ik een 5 gestempeld met nuvo clear embossing pad. Hierop een goudkleurig embossing poeder gestrooid en verhit met heattool. 


Op het labeltje heb ik ook nog een stansje gebruikt met december. Een mooi goud maantje erbij en ook nog de zak van sinterklaas eraan vast geknoopt met jute touw. 


Daaronder zit een stansje in de letter S, net een chocoladeletter. Deze heb ik met metallique wax ingesmeerd.

Ook zit er nog een stafje van de sint bij welke ik ook het gestansd en besmeerd. Dit alles op een stukje zwarte ruwe jute vastgeknoopt en dit op het label vastgemaakt.


Het zakje is aan de achterkant dichtgeplakt met een leuk sinterklaas etiket. 



Dit was het weer voor deze x. Ik hoop dat jullie de chocoladeletters nu ook anders gaan verpakken. Laat je je creatie zien? Vind ik heel leuk!!
Vind het ook heel tof als jij verteld wat je van deze creatie vind!

Heel veel fijne dagen in de drukke Sinterklaasperiode, maak er weer een mooie tijd van! Ga ik ook doen met mijn kleine meisje. 

xxx

Houten maan goud plakker 3 cm 25 stuksGelukspoppetjes, zak van piet, 15 stuksEtiket zwart, groetjes van sint en piet, 3,2 x 4,3 cm, 10 stuksJute zakjes 12 x 21 cm, per stukZak met venster bruin papier 21/10 x 42 cm 10 stuksJoy! FIJN ribbelkarton A4, 10 vellenSnijstencils - maand januari t/m december circa 1,5 cm hoogKraft labels rond diameter 5 cm 5 stuksNuvo Sparkle dust - gold shine 540N Nuvo ink pads - clear mark embossing pad 101NSchoolbord labels en touw, 20 stuksVersaMagic Dew Drop - Cloud WhiteBulldog clips, klemmetjes, 63 mm, zilver, 1 stuks

1 opmerking: