donderdag 1 november 2018

Silent Night


Hai allemaal!!

Voor deze blog heb ik een uitgebreide Flipbook gemaakt met het 
Ik heb een bestaand patroon groter en uitgebreider gemaakt met een eigen twist.
Er is meer dan genoeg ruimte om zeker 15 van je kostbare foto in te bewaren!!
De basis heb ik van bruin cardstock gemaakt, het middengedeelte van zwart cardstock



Op de voorkant van het album heb ik niet veel extra's geplakt.
Het papier is al super mooi en ik heb geprobeerd om het niet "to much" te maken.
Het album sluit met een band waar ik een magneetje in heb verwerkt.
Het ene magneetje onder het DP van de voorkant en het andere magneetje
onder het flapje.
Ik heb een lief rondje uitgestanst en daaroverheen een quote uitgestanst met een pons. 


Als je het album opent is dit het eerste wat je ziet.
Een doilies  met een super bijpassend plaatje met daarover heen een quote.
Aan de rechterkant zie je nog het "armpje" waar het album mee sluit.
Links een flapje met daaronder ook twee flapjes die sluiten met een magneetjes.

                   

Als je de rechterkant nog een keer openklapt zie je daarachter ook 
eenzelfde flapje als aan de linkerkant,
vind het altijd mooi om een balans in mijn album te maken. 
Achter ieder flapje zit een fotomapje voor je kerstfoto's.
Opgesierd met natuurlijk HET strikje en een doilie.
In het midden heb ik een extra flipflap gemaakt van zwart cardstock.
het past super mooi bij het papier en maakt het net iets specialer.
op de eerste pagina heb ik een pocket gemaakt en de randen met een pons versierd
en hier tegen aan een mooi passend zigzag bandje.
In de pocket heb ik ook hier een fotomapje gemaakt met een mooi winters plaatje voorop.

 

Bij het papier zijn ook leuke stansvellen te koop die je super leuk kunt verwerken in je project.

               

Het zwarte boekje gaat nu naar links open.
Ook hier een pocket met een fotomapje met een mooi winters plaatje.


Aan de linkerkant een klein bruin pocketzakje  met een ster en een zilveren kerstboompje erin,
eronder een doilie en verder geschrapt met de stadsleven, bruin touw en het zigzagband.


Het boekje gaat nu naar rechts open.
Aan de rechterkant weer een pocket met een fotomapje 
en aan de linkerkant een insteekpocket gemaakt met een winters plaatje
waar je ook een fotomapje of een journaling kaartje in kan doen.


Boekje gaat weer naar links open en dan zie je de binnen kant van jet zwarte boekje.
Aan de rechterkant weer een pocket met een fotomapje.
aan de linkerkant op de foto de binnenkant van het zwarte flipalbum.


Achter de twee klepjes zit........
allemaal zakjes en opbergruimte voor dingetjes die je wilt bewaren en twee journalingkaartje!
Aan de rechterkant een zakje met nep sneeuw met een  sticker etiket .......
mag geopend worden als het Kerst is.....hahahah



Verder nog wat extra impressie foto's!




Op deze foto alle losse zakjes, mapjes , tags en envelopjes.


Ik hoop dat ik jullie op een idee gebracht heb om een leuk winter/ kerst album te maken 
voor al je dierbare foto's in December.

Liefs van mij .....

Bepaalde artikelen heb ik gelinkt aan de webshop van Kimya!
Ze zijn te herkennen aan de gekleurde woorden!



4 opmerkingen: