maandag 3 juni 2019

BLOGHOPPEN!

                                               Het is weer bloghop tijd bij Kimya!!
                            Deze keer zijn de meiden aan de slag gegaan met dit Kimya artikel


Wat is de bedoeling?

Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.

 Femke van Kimya verloot onder alle bloghoppers een  verrassingspakket!

Dit zijn de alle team leden die meedoen met de hop en waarlangs je mag hoppen:

Kimya blog


En dan weer terug naar het Kimyablog.
Je begin dus nu te hoppen naar
Sandra

Hieronder kunnen jullie alvast sneakies zien van de creaties!

Sandra



Yvonne



Christa

Linda

Tiets

Jolanda


Esther

Monique



Martine



Kim
 


Vergeet niet bij iedereen een reactie achter te laten, ook hier op het Kimya blog, dan maak je kan op dat mooie pakket!
Veel hop plezier!



52 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, ben op vakantie met de camper, maar mijn vingers jeuken om mee te doen. Moet nog even wachten tot 22 juni.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor je het weet is het de 22ste hoor en de doosjes gaan zeker mee!

      Verwijderen
  2. Dat is een leuk idee moet het nog allemaal ontdekken maar ik ga bij iedereen een kijkje nemen en ideetjes opdoen 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop inspiratie heb ik opgedaan. Ik denk dat ik maar een paar doosjes moet aanschaffen.
    Voor alle teamleden mijn petje af, wat een ideeën en uitwerkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stuk voor stuk prachtige projecten. Weer leuke ideeën opgedaan. Eentje gaat in vereenvoudigde vorm mee naar het zorgcentrum. En die van Kim gat op mijn TODOlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ik heb met verbasing gekeken naar alle prachtige werken ! Wat je met een doosje toch allemaal kunt ! Wat een super mooie resultaten en wat een inspiratie ! Super gaaf allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat was een super leuk blog rondje! Wat een prachtige creaties hebben de designteam leden weer gemaakt! Echt superleuk om te zien wat er met hetzelfde doosje gemaakt kan worden! Bedankt! Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he had ik ook niet gedacht hoor zoveel variatie!

      Verwijderen
  7. Ik ben rond!! En wat een mooie dingen heb ik gezien! Ik ben nieuw en kimya nog niet zolang en kom de 22e voor de eerste keer naar de clubdag maar heb nu al zoveel inspiratie en ideeen opgedaan ik heb nog nooit met doosjes en enveloppen gewerkt maar dit gaat zeker weten veranderen! Hoe? Nog geen idee maar dat komt vast wel! Respect voor iedereen wat ze gemaakt hebben!! Superrr mooi!! 👍🤩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er eenmaal aan begint heb je er een verslaving bij hoor Henriette!!!

      Verwijderen
  8. Wat je allemaal al niet met een doosje kan doen, schitterend gedaan allemaal, er springen een paar uit waarvan Ik denk kan Ik dat ook?, proberen dus, gaan de doosjes mee naar de clubdag :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal bezocht! Wat een leuke ideeen weer! Dit levert mij ook weer inspiratie op, dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nou kijk dat was nu de bedoeling!! Leuk om te lezen!

      Verwijderen
  10. Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om van een doosje (of 2 of 3) zulke mooie creaties te maken?! Ik heb zitten genieten en heb het moois er hier en daar vanaf gekeken haha Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor ons ook altijd leuk om te zien hoe iedereen weer wat anders maakt!

      Verwijderen
  11. WOW,wat super allemaal,zo verschillend allemaal,maar in een woord geweldig. Genoten weer van alle inspiratie ,bedankt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een kunstenaars zijn die DT-leden, zeg. Bij allemaal heel veel inspiratie opgedaan. Dank je wel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik genoten van deze bloghop en heb weer zoveel voorbij zien komen wat ik 'ooit'eens wil gaan maken.
    Ik ben iedere keer weer verbaasd wat jullie weer maken met zoveel verschillende Kimya artikelen!
    Mijn complimenten voor alle Kimya-dames

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Mieke, we hebben echt een fijn top team!

      Verwijderen
  14. Het was weer genieten !!
    Dank je wel voor deze inspirerende Bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat hebben de dames prachtige creaties gemaakt met dat 'doosje'. Soms zag je het helemaal niet terug maar heb genoten van alles. Top dames!!!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend mooie creaties heb ik gezien. Allemaal zo verschillend maar allemaal schitterend!!
    Mijn to do lijstje is hierdoor weer wat langer geworden, zoveel leuke ideeën opgedaan.
    Dank jullie wel voor al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fijn dat je het mooi vind en succes met je to do lijstje haha

      Verwijderen
  17. Zo na enig oponthoud ben ik weer op het 1ste blog, dat heb je als je op vakantie bent. Wat een enige dingen heb ik gezien en wat jammer dat ik niet thuis ben, heb zin om er aan te beginnen. Heeel erg leuk.
    Bovendien heb ik net een kleindochter, dus nu ideetjes om wat met de foto's te doen. Dank jullie wel voor de leuke bloghop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd hoor en ja met een kleindochter heb je genoeg foto;s om iets leuks mee te doen!

      Verwijderen
  18. Dank jullie wel voor de inspirerende hop. Morgen bij Kimya ga ik zeker de doosjes scoren, na zo veel leuke ideeën er mee gezien te hebben wil ik er ook mee aan de slag.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je had heerlijk geshopt zag ik.... en nu lekker aan de slag ermee?

      Verwijderen
  19. Wat een geweldige bloghop!1 doosje en toch allemaal zo anders! Fantastisch gemaakt! Heel veel leuke ideetjes opgedaan en weer kriebelende handen om aan de slag te gaan! ❤ dankjulliewel! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super creatieve dames zijn het toch.
    Alle creaties waren zo gaaf. Erg leuk om ze allemaal te bewonderen. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supermooie bloghop
    Ik viel van de ene verbazing in de andere.....
    Heb echt hele mooie dingen gezien...…………
    Ideeën genoeg opgedaan...…… bedankt dames, jullie hebben er wat moois van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo gaaf allemaal, en erg verschillend tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een SUPER leuke bloghop! Ik viel van de éne verbazing in de andere... Allemaal super gave ideetjes en echte top creaties! Hoe je zo'n verschillende creaties kan maken met 1,2,3,... doosjes vind ik echt super!
    Bedankt dames voor jullie prachtige creaties! Heb veel van jullie ideetjes opgeslagen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk daar doen we het voor, inspiratie geven en hopen dat mensen het zo leuk vinden dat ze er ook mee aan de slag gaan. Dank je wel!

      Verwijderen
  24. Voor de eerste keer dat ik meehop, maar wat is dát genieten. De volgende keer hop ik weer graag mee! Stuk voor stuk maken de dames er echt kunstwerken van! Ik ben er stiekem wel een beetje jaloers op hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en fijn dat je genoten hebt! Tegen de kerst gaan we weer hoppen hoor!

      Verwijderen
  25. Tja ...het begint met 1 doosje...en dan...
    Het heke team is er op los gegaan. Echt suoer leuk om te zien welke creatieve uitwerking een ieder heeft gemaakt.
    Wat zlen jullie ook trots zijn op eljaar en op jezelf... want wat een super creatief team !!
    En ik..ik geniet mee...ik hop..van 1 naar ander...zelfs even pauze ertussen.. maar prachtig !!
    Ik hoop dat ik er weer mee aan de gang wordt geslingerd... tja en nu nog kans op een verrassingspakket... dat is toch superkans...en ja..stiekem hoop ik dat er dan ook doosje inzit.... nu eerst maar slapen...maar ooit ga ik ook vast aan de gang met zo'n doosje.... Super leuk !! Bedankt allemaal.
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel hoor en zal vast lukken om ooit eens zo;n doosje te maken!

      Verwijderen