donderdag 21 mei 2020

Cadeau doosjes

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te tonen. Ditmaal ging ik aan de slag voor een jarige vriendin.


Ik maakte uit chipboard een doosje waar exact 4 vouwdoosjes in kunnen. Om alle doosjes te bekleden gebruikte ik een leuke collectie van Pion design. Op de voorkant van het doosje gebruikte ik een stempel van Gummiapan. Natuurlijk mocht ook een kantje niet ontbreken. De pootjes maken het geheel leuker om op de kast te plaatsen.



Bovenop de doosjes zie je enkele embellishments. Deze plakte ik op een stukje gaas en een cirkel uit cardstock. Het geheel ligt los bovenop de doosjes. Als je de doosjes wil openen, kan je het er af halen.


Ik gebruikte hiervoor enkele bloemen in de kleuren van het design papier, deze bloemen zijn van Wild Orchid.  Je vindt er ook enkele pluisjes op. De krullen zijn bindertjes die ik rond een potlood draaide. Door de ijzerdraad die erin zit blijven ze mooi in deze vorm.


Als je deze bloemen eraf haalt, zie je een doily van Crealies op de bovenkant. Ik sneed de doily in 4 stukken en plakte op ieder doosje een stuk. Als de doosjes samen staan vormen ze samen 1 doily.


Op de voorzijde van de doosjes bevestigde ik een leuke decoratie in brons.


Ik maakte 2 hele kleine albumpjes om in deze doosjes te stoppen. Hierop kan je een tekstje van Tim Holtz terugvinden.



Ik hoop jullie met deze creatie te kunnen inspireren en kijk uit naar de foto's van jullie kaarten, doosjes, albums,...

Creatieve groetjes


8 opmerkingen: