donderdag 28 mei 2020

Borduurring "use your wings"


Hallo!

Wat gezellig dat je weer even komt kijken op ons gezellige blog van Kimya.

Vandaag heb ik de eer om jullie een creatie te mogen laten zien.
Dit keer heb ik een borduurring van Joy versierd. Hij is 20 cm groot en dat is een leuk
 formaat om aan de muur te hangen. 


Ik heb het papier van Craft o'Clock Hazy Street gebruikt. 
Wat een super mooie lijn is dat weer zeg. 
Het tekstje "use your wings" is van Tim Holtz.


Er zitten 3 bolvenstertjes van Sissix op met daarin wat witte mini kraaltjes. Om de bolvensters zit een randje van kraft dat ik bewerkt heb met Nuvo embossingpoeder in de kleur Classic Gold.


Op de rand heb ik witte tule en mintgroene crispy lint vastgeplakt. hier overheen heb ik allemaal open witte roosjes geplakt. In de ring zitten 2 hyacinten en een curlypin.  


Rechts onderin heb ik met brede satijnlint uit de uitverkoop een grote dubbele strik gemaakt.
 .

De sterren op de achtergrond zijn gemaakt met Nuvo Cracklemousse. Ik heb hiervoor een mask van Dutch Doobadoo gebruikt. Verder heb ik overal wat pareltjes met Nuvo Drops gemaakt. 


De hedera op de rand en achter de bloemen heb ik gemaakt van designpapier uit dezelfde lijn Hazy Street. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een stans van Marianne Design.


Om de achterkant mooi af te werken heb ik ook hier een mooi vel uit de Hazy Street lijn genomen.
Met een stuk suede koord (ook uit de uitverkoop) heb ik een lus gemaakt om de borduurring op te kunnen hangen.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Ik vond het in ieder geval heel leuk om hem te maken.

Groetjes,

Yvonne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten