donderdag 14 mei 2020

Groen, groener, groenst!

Hallo hallo, 

Vandaag weer een blog van mijn hand. Deze keer een cadeautje voor een lief knutseldinnetje.
Zij was onlangs jarig en ik krijg ook altijd wat leuks van haar, dus nu maar eens voor haar aan de slag geweest.


Ik heb een tasje gepimpt en daarin heb ik een zak en een loaded enveloppe gestopt.
Ik begin met het tasje. Dit is een kraft tasje van 18 x 19x 8 cm met venster. Hierop heb ik een stuk design papier geplakt waaruit ik ook een venster heb gesneden. Het design papier is Celebrate today van Craft o' clock. Een mooie lijn met rustige, lieve kleurtjes.


Op het venster heb ik een stukje fijn ribbelkarton geplakt. Zoals je ziet heb ik in het ribbelkarton mijn randpons gezet. Leuk detail krijg je dan. Net een lintje. Hierop heb ik een groen oceania lint geplakt en daarop zit een groen ribbel lintje. Daar bovenop zit een rond kraft label met een etiketje, a special gift. In het gaatje van het labeltje knoopte ik nog een shiny organza lint met een suede veter. Eronder zit nog een klein stukje kaasdoek Alles in de groentinten. Tof hè!!


Van 2 witte vlakke zakken maakte ik een loaded enveloppe. 


Dit deed ik door bij één zak de bodem om te vouwen. Deze beplakt met design papier van dezelfde lijn als het tasje. Verder heb ik het simpel gehouden. Op de onderkant heb ik een groen lintje geplakt. Daarop een stukje ribbelkarton met een tekststempeltje, Met liefde gemaakt. Uit de eigen Kimya collectie komt dit superschattige stempeltje.


Ik plakte er nog 2 woodveneer hartjes bij.
In de loaded enveloppe stopte ik zakjes thee, een reep chocolade met hazelnoten. Een heerlijk "Green tea masker voor MANNEN" Lekker toch Sandra haha!! Ik heb dit dus echt niet gezien, maar heb t masker op de kleur uitgezocht en dus blindelings bij de drogist uit het schap getrokken. Sorry, maar vond groene thee er goed bij passen.



Van een stuk design papier maakte ik een omslag voor een cadeaukaart. Kan ze zelf nog een bloemetje kopen. Dit hield ik ook simpel, gewoon een stuk jute touw erom heen geknoopt en daaraan een banner labeltje van kraft. Hierop heb ik met een Crealies CLTZD20 stempel gestempeld. Deze is echt heel leuk als je zelf vaak cadeaukaartjes weggeeft. Hij bestaat eigenlijk uit 1 deel, maar ik heb hem doorgeknipt. Kun je er net wat meer mee. Tip van mij dus!



Ook maakte ik een simpele zak waarin ik een Dahlia knol stopte. Hierop heb ik een stuk design papier geplakt en met een stempel van Marianne Design heb ik een tekst gestempeld.



Aan de zak knoopte ik met jute touw nog een kaartje, een stuk design papier met een mooie tekst erop gestempeld. Leuk om te versturen toch!!??


Ik hoop dat je het weer een leuke creatie vindt. 


Ik zeg tot de volgende keer! 
Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten