donderdag 18 juni 2020

De projecten van de mei challenge.


Hieronder de projecten van de team leden die de challenge van mei hebben gemaakt.

Martine
Ook ik heb de hele challenge gedaan , in eerste instantie wilde ik er maar een paar doen, maar voor dat ik het wist had ik ze allemaal klaar !
Dit is dus de mijne... mooi blauw winters met Blue Land van Stamperia.
Ik heb met een rand stans een mooi randje aan de klep gemaakt, welke sluit met een magneetje.
Hier en daar een vlindertje welke ook van het papier afkomen.
Ik heb alleen creme envelopjes gebruikt. Bovenop heb ik uit eigen voorraad een paar mooie bloemen geplakt en wat kaasdoek. Ook die lieve pluisjes zitten er op...in het blauw natuurlijk. En zie je dat stukje ticket? Is van Gummiapan, een lekker lang stuk dus je kan het zo lang of zo kort laten als je wilt.


Hier onder heb ik twee envelopjes uitgelicht. Ik heb met witte gesso sneeuwspetters gemaakt. En op ieder envelopje heb ik witte kerstboompjes geplakt.
In de envelopjes heb ik (met de ticketpons van Vaessen) een ticket gemaakt.


De rechter  met blauwe sterren, heb ik bewerkt  met Mod Podge Dimensional Magic.
En die kraft ster op prikker is bewerkt met wit embossingpoeder.

***************************************************************
Yvonne

Wat hebben jullie allemaal enthousiast meegedaan met onze mei challenge.
Zo leuk om te zien hoe iedereen z'n eigen draai er aan gaf.
Dit is de draai die ik er aan heb gegeven.
Ik heb het album rechtop gezet, en de enveloppen aan de bovenzijde opengesneden zodat er een label in kon. Het knoopje uit het pakket heb ik gebruikt om er een extra sluiting omheen te maken, naast de magneetjes.


Als je hem openklapt zie je dit.


Dit waren de opdrachtjes en mijn uitwerkingen:
Het bindertje.


Een doily.


Een etiket.


Een hartje (of ster).


Een kantje.


Een label.


Pailetten.


Een stans of randpons.


Rood, wit of kraft.


Een jute touwtje.


******************************************************************
Kim

Ik heb ook meegedaan aan de challenge van mei. Ik vond het ontzettend moeilijk om de envelopjes te pimpen, dus het was ook helemaal niet naar mijn zin, haha. Ooit heb je dat hè? Het papier wat ik gebruikt heb is van Lemoncraft, Daydream. De buitenkant heb ik heel simpel gehouden, een stuk organzalint erom heen gestrikt en met glossy accents heb ik wat druppels erop gemaakt, helaas kreeg ik die niet goed op de foto. 



De envelopjes heb ik alleen boven en onder aan elkaar vastgeplakt.
De zijkanten van de envelopjes heb ik dus opengelaten. Aan weerszijden heb ik tags gestopt met bijpassende lintjes eraan, zodat het een mooi geheel wordt. 


Zo ziet mijn project er opengeklapt uit, erg veel roze en blauw te zien. 

Op naar de volgende challenge!

****************************************************************
Sandra

Vandaag laat ik in een filmpje mijn Mei challenge zien.
Het was een omslag met daarin een binding waar we kleine envelopjes op hebben verwerkt.
In het filmpje vertel ik je hoe ik eea hebt gemaakt!

Veel plezier met kijken!


*********************************************************
Esther

Hierbij mijn bijdrage aan de 10 dagen challenge. Wat was het leuk he!! Zijn jullie al weer klaar voor de nieuwe challenge in juli?? Wij bijna haha. Maar eerst even nog deze mei challenge showen.

Ik heb het mooie papier Forget me not gebruikt van Lemon Craft. Zo mooi papiertje. Perfect passend bij de blauwe flopjes. En hoe leuk zijn die echte vergeet me nietjes? Super toch!!
Het lint is seambinding en heb ik zelf blauw gemaakt met pixiepowder. Dat vind ik zo leuk om te doen! En zo heb je altijd een mooi bijpassend lintje. Niet dat Kimya geen bijpassende lintje heeft hoor haha. 
Maar het zelf kleuren vind ik gewoon super tof om te doen!
De opdrachten waren leuk. Ik zal ze hieronder laten zien. Ik heb deze al eerder op facebook laten zien. Maar hieronder even alles op een rijtje.

Dit waren alle envelopjes. Met ieder hun eigen opdracht. 
Hieronder nog hoe het in het geheel is.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten